اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی آبیک:

روحانیون ولایتمداری را در خود تقویت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبیک گفت: روحانیون باید ولایتمداری را در خود تقویت کنند و در راستای تبعیت مردم از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری گام‌های ارزنده‌ای بردارند.

روحانیون ولایتمداری را در خود تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی امروز در گردهمایی ائمه جماعات شهرستان آبیک در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان با اشاره به ایام فاطمیه اظهار کرد: با توجه به سفارشات و تأکیدات مراجع عظام، مقام معظم رهبری و بزرگان دین در زمینه سوگواری در دهه اول و دوم فاطمیه و به روایتی 95 روز، روحانیون باید آنچه در توان دارند، مخلصانه به کار برده و مراسم سوگواری و عزاداری‌های در شأن آن حضرت برگزار کنند.

وی ادامه داد: روحانیون باید در روز شهادت حضرت زهرا (س) هیئت‌های مذهبی، نمازگزاران و مخاطبان خود را به شرکت در مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها ترغیب و تشویق کنند.

این مسئول تصریح کرد: با برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری در خور شأن حضرت فاطمه(س) می‌توان تبلیغات سوء دشمنان را خنثی کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک با اشاره به شعار سال 91 که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، اذعان کرد: روحانیون با تلاش و کوشش می‌توانند فرمایش مقام معظم رهبری را به مسائل علمی، فرهنگی و دینی سوق داده و در مسیر اصلی انقلاب حرکت دهند.

حسینی بر حضور و توجه ویژه در زمینه اقامه نماز جماعت در مدارس تأکید کرد و افزود: به پنج روحانی در ادارات شهرستان آبیک نیازمندیم، لذا از روحانیونی که آزاد هستند، می‌خواهیم تا برای اقامه نماز در ادارات به اداره تبلیغات اسلامی آبیک مراجعه کنند.

گفتنی است، اعلایی فرماندار آبیک در این گردهمایی بر اختصاص اعتبار لازم برای تجهیز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک در کمیته برنامه‌ریزی قول مساعد داد و از مراحل اجرایی طرح افسران جنگ نرم اداره تبلیغات اسلامی بازدید کرد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول