اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد:

روحانیون سنگر داران فرهنگ جامعه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد گفت: روحانیون سنگر داران اصلی فرهنگ جامعه هستند که این نقش خود را باید در اعتلای نظام اسلامی بیش از پیش به کار گیرند.

روحانیون سنگر داران فرهنگ جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام حسن باقری در جلسه هم‌اندیشی روحانیان مستقر و طرح هجرت شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت:روحانیان باید از فرصت‌های به دست آمده نهایت بهره را ببرند و خود را نگهبان مرزهای دینی و اعتقادی جامعه بدانند.

وی افزود: امروز با توجه به هجمه همه جانبه استکبار جهانی و خیانت فتنه‌‌ گران لازم است مباحث اعتقادی، تاریخی و سیاسی به گونه‌ای مطرح شود که بینش و بصیرت اقشار مختلف مردم افزایش یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد به وظیفه خطیر روحانیت اشاره کرد و بیان داشت: این انقلاب با عنایت حق تعالی و روحانیت به سمت و سوی اسلامی و اوج خود رسیده است و باید روحانیون برای حفظ این انقلاب ارزشمند بیش از هر کس و هر قشر دیگری تلاش کنند.

باقری ادامه داد: رفع موانع و مشکلات روحانیون، انجام هر چه بهتر تبلیغ دینی در منطقه را موجب می‌شود زیرا سنگر فرهنگی در اختیار روحانیون است و باید با اقدامات مناسب برای رفاه حال روحانیون تلاش کنیم.

امام جمعه اصلاندوز نیز آگاهی از علم روز و فراگیری آن را از ضروریات برای روحانیون دانست و گفت: باید با آگاهی از علم روز جوابگوی پرسش‌ها و شبهات دینی و اعتقادی در جامعه باشیم تا بتوانیم جامعه‌ای اسلامی مصون از هرگونه انحراف داشته باشیم.

حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده ابراز داشت: پرداختن به موضوعات مهم، مخاطب‌سنجی، پاسخ به برخی از شبهات و جلوگیری از خرافات از وظایف ذاتی روحانیون است و مبلغان باید به مسایل روز آشنایی کامل داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.

وی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی نیاز جدی جامعه است و باید در این راستا گام بر داشته شود و در دفاع از حریم ولایت به صورت مستدل و با استفاده از آموزه‌های دینی اهتمام جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول