اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز بنیانگذار انقلاب اسلامی اجرا می‌شود

برگزاری ده‌ها مسابقه فرهنگی در حرم مطهر امام راحل

خبرگزاری فارس: شهرداری منطقه 15 در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مسابقات مختلف فرهنگی را در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برپا می‌کند.

برگزاری ده‌ها مسابقه فرهنگی در حرم مطهر امام راحل

سید احمد صفوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به برنامه‌های فرهنگی جنوب تهران در آستانه سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت:‌ در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه‌های فرهنگی همچون برپایی غرفه‌های فرهنگی، ‌اجتماعی، ‌آموزش، ‌اطلاع‌رسانی و توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در مرقد مطهر امام راحل، ‌برگزاری نمایشگاه عکس و ‌همایش شعرخوانی در سطح محلات و همچنین ‌اعزام شهروندان به حرم مطهر در قالب تورهای فرهنگی‌ـ زیارتی از سوی حوزه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 پیش‌بینی شده است.

شهردار منطقه 15 از آماده‌سازی پهنه میانی حرم مطهر و محوطه اطراف ایستگاه مترو از سوی این نهاد خبر داد و گفت: در این راستا 6 هزار متر شست و شوی جداول، ‌آلاچیق‌ها و ... ، ‌هفت هکتار علف‌کشی کنار جداول، ‌لچکی‌ها، ‌آب‌نماها و فضاهای سبز و جمع‌آوری و حمل 60 تن خاک و نخاله از سوی حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه اجرا شده است.

وی در ادامه بیان داشت: ‌از جمله اقدامات دیگر انجام شده توسط این منطقه در پهنه موردنظر، ‌می‌توان به لکه‌گیری آسفالت به میزان 25 تن، ‌شناسایی و تعویض تک‌جدول به میزان 30 متر، ‌احداث داربست برای ایستگاه منطقه به ابعاد 12×52 به تعداد 10 ورودی و 10 خروجی، ‌دفتر مدیریت و فضای مسقف اجرائیات و نیروهای کارگری اشاره کرد.

صفوی خاطرنشان کرد: بازدید مستمر مدیران منطقه و حوزه امور شهری منطقه از سطح پهنه تحویلی، ‌اعزام روزانه 15 کارگر با تجهیزات کامل از قبیل لباس مرتب، ‌ماسک، ‌دستکش،‌ بیل،‌ مخزن و ... و اعزام روزانه دو دستگاه خودرو برای اعزام کارگران به حرم مطهر و گشت و نظارت سطح پهنه تحویلی نیز در دستور کار منطقه قرار گرفته است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول