اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

اجازه نوسانات غیر عادی قیمت‌ها را نمی‌دهیم

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: اجازه نوسانات غیر عادی در قیمت‌ها را نمی‌دهیم و با تخلفات برخورد می‌شود.

اجازه نوسانات غیر عادی قیمت‌ها را نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور، صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: باید تمام توان و ظرفیت خود را برای تنظیم وضعیت بازار به کار بگیریم و اجازه اتفاقات و نوسانات غیر عادی در قیمت‌ها را ندهیم.

وی با اشاره به لزوم بررسی و رصد دقیق و منظم روی قیمت کالاها، گفت: باید در جریان افزایش و کاهش قیمت‌ها باشیم تا در صورت مشاهده روند غیر عادی، با تخلفات برخورد جدی صورت گیرد.

فرماندار ملایر در ادامه بر اقدامات جدی تعزیرات در زمینه انجام بازرسی‌های منظم و اتخاذ تمهیدات مناسب در خصوص تنظیم قیمت‌ها در ماه رمضان و بررسی تخلفات تأکید کرد و گفت: نباید بگذاریم عده‌ای به طور خودسرانه در مورد قیمت‌ها تصمیم گرفته و برای مردم مشکل ایجاد کنند.

خیریانپور از برپایی نمایشگاه طرح ضیافت در ماه رمضان امسال در ملایر خبر داد و افزود: این نمایشگاه با هدف تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی شهرستان ملایر برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای تنظیم بازار علاوه بر اطلاعات دقیق از وضعیت قیمت‌ها، باید افزایش و کاهش قیمت در ملایر را با سایر شهرستان‌ها مقایسه کرد، گفت:در صورت افزایش غیر عادی قیمت‌ها در ملایر باید با متخلفان برخورد شود.

فرماندار ملایر در تأکید به اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: دبیرخانه ستاد تنظیم بازار و این اداره باید نسبت به جمع‌بندی کامل قیمت‌ها اقدام کنند و اطلاعات خود را در کمیسیون تنظیم بازار ارائه دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه قیمت گوشت قرمز در ملایر نسبت به سایر نقاط استان بیشتر شده است و این در حالی است که قیمت گوشت سفید در ملایر نسبت به سایر نقاط استان کمتر است باید اقدامات لازم برای تثبیت قیمت‌ها صورت گیرد.

خیریانپور با بیان اینکه قیمت گوشت سفید باید در شهرستان ثابت نگه داشته شود، گفت: علت افزایش گوشت قرمز باید در شهرستان بررسی و نسبت به رفع مشکل اقدام شود که در صورت عدم رفع آن، موضوع را به استان ارجاع دهیم.

وی در تأکید به دامپزشکی گفت: این اداره باید بر آمار دقیق کشتار دام در ملایر به صورت روزانه نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول