اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

قیمت 3950 ریال اعلام شده برای گندم اشتباه بود

خبرگزاری فارس: مشاور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام بهای خرید تضمینی گندم به قیمت 4 هزار و 50 ریال گفت: قیمت 3هزار و 950 ریال اعلام شده اشتباه بوده است.

قیمت 3950 ریال اعلام شده برای گندم اشتباه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی، محمدشریف شریفی در جلسه خرید گندم شهرستان کلیبر، با اشاره به تفاوت قیمت خرید با قیمت فروش 4 هزار و 400 ریال، اظهار کرد: با این سیاست، کشاورزانی که گندم کیفی در اختیار دارند گندم خود را با قیمت بالاتری از قیمت تضمینی به عاملان خرید بخش خصوصی خواهند فروخت که باعث ایجاد انگیزه برای تولید گندم کیفی و آرد کیفی توسط کارخانجات و در نهایت تولید نان کیفی خواهد شد.

*راه‌اندازی مجدد سیلوی هشت هزار تنی شهرستان کلیبر

فرماندار شهرستان کلیبر نیز در این نشست از راه‌اندازی مجدد سیلوی هشت هزار تنی این شهرستان خبر داد.

عبدالله اصغرپور گفت: با وجود اینکه شهرستان کلیبر از سالیان قبل دارای سیلوی 8 هزار تنی بود متأسفانه سالیان سال بلااستفاده رها شده بود که امسال توسط بخش خصوصی خریداری شده است و پس از مرمت و راه‌اندازی آن قصد احداث کارخانه آردسازی و افزایش ظرفیت انبار گندم را در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه این کار باعث می‌شود با حذف هزینه حمل گندم تولیدی به سایر کارخانجات استان و حمل آرد تولید شده برای مصرف به شهرستان برای کشاورزان و مصرف‌کنندگان و بیت‌المال صرفه‌جویی صورت گیرد، ادامه داد: با تولید 18هزار و 800 تن گندم امسال با بهره‌برداری از پایاب سد ارسباران و زحمات شبانه‌روزی کارشناسان به میزان 5 هزار تن به ظرفیت تولید گندم شهرستان افزوده شده است.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول