اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری‌های صورت‌گرفته

قیمت شیر در کردستان کاهش یافت

خبرگزاری فارس: با توجه به حمایت‌های دولت و پیگیری‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت شیر تحویل درب کارخانه به قیمت اسفندماه سال 90 توزیع می‌شود.

قیمت شیر در کردستان کاهش یافت

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در گفت‌وگو با فارس در سنندج، گفت: قیمت شیر خام بر مبنای هر کیلو 630 تومان محاسبه می‌شود و کارخانه‌های تولید شیر و مواد لبنی باید قیمت‌های خود را به اسفندماه سال 90 برگردانند.

وی با اشاره به بسته‌های حمایتی دولت در زمینه کاهش قیمت شیر، اظهار داشت: دولت برای کاهش قیمت تمام شده شیر از طریق تامین نهاده ارزان قیمت و ارائه تسهیلات و نیز تامین ارز دولتی، قیمت تمام شده را پائین آورده و با توجه به تمهیدات صورت گرفته هیچ‌گونه خسارتی متوجه دامداران و کارخانجات نخواهد بود.

شاه‌غیبی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با استفاده از توان بازرسان این سازمان و همچنین بازرسی اصناف با هر‌گونه تخلف احتمالی به‌شدت برخورد خواهد کرد.

وی از شهروندان درخواست نمود تا با مشاهده هرگونه تخلف در تمامی زمینه‌های اقتصادی مراتب را با سامانه 124 و یا به‌صورت حضوری به ادارات تابعه در شهرستان‌ها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن به شکایات آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول