اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم:

قیمت‎های تضمینی محصولات زراعی موجب نابودی کشاورزی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت‎های تضمینی محصولات زراعی اعلام شده از سوی کمیته قیمت‎گذاری موجب نابودی کشاورزی است و نمی‌تواند هزینه‎های کشاورزان را جبران کند.

قیمت‎های تضمینی محصولات زراعی موجب نابودی کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید علی طاهری عصر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: با اجرای هدفمندی یارانه‌ها کشاورزان متحمل هزینه‎های زیادی شدند که لازم بود نتیجه آن در خرید تضمینی که از سوی دولت اعلام می‎شود خود را نشان دهد.

وی تصریح کرد: در کمیته قیمت‎گذاری محصولات کشاورزی و دامی که وزیر صنعت نیز عضو آن است، قیمت تضمینی به گونه‎ای اعلام شد که به هیچ وجه نمی‎تواند جبران هزینه‎های کشاورزان را کند که این موضوع به شدت به کشاورزی آسیب وارد خواهد کرد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم در خصوص واردات محصولات بیان کرد: زمانی که بناست جلوی گرانی گرفته شود به واردات محصولات روی می‎آورند و مجوز این اقدام از سوی وزارت صنعت انجام می‎شود که اگر با دقت لازم همراه نباشد، محصولات دامی و کشاورزی لطمه خواهد دید.

طاهری ادامه داد: متاسفانه گاهی اوقات واردات زمانی صورت می‎گیرد که کشاورزان محصولات خود را به بازار عرضه می‎کنند و این مسئله قطعا به ضرر کشاورزان است.

وی در خصوص برخی انتصابات داخل استان اذعان کرد: مجموعه‎هایی به عنوان زیرمجموعه وزارت صنعت هستند و گاه می‎بینیم این انتصابات با بی‎توجهی کامل به توانمندی‎های بومی صورت می‎گیرد و به نوعی این اقدام ضربه ‎زدن به توان افراد بومی است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم اضافه کرد: در این راستا تذکراتی نیز داده شده است اما به نظر می‎رسد خیلی به آن توجه نشده لذا اگر این روند همچنان ادامه پیدا کند قطعا وزیر صنعت باید به مجلس احضار شده و در قبال اتفاقاتی که افتاده پاسخگو باشد.

طاهری در خصوص اهانت خواننده‎ای که به وجود مقدس امام هادی (ع) در ترانه‎ای به این جسارت اقدام کرده بود خاطر نشان کرد: روالی که دشمنان دین و اسلام دارند، این است که وقتی نمی‎توانند جلوی رشد فزاینده اسلام‎خواهی و گرایش مردم دنیا را به دین مبین اسلام بگیرند از طریق توهین به ارزش‎ها و مقدسات اسلامی عصبانیت خود را نشان می‎دهند.

وی اظهار داشت: همانطور که مراجع تقلید نیز فرمودند اگر از سوی یک مسلمانی چنین جسارتی انجام شود مرتد شناخته می‎شود و حکم مرتد در دین اسلام کاملا مشخص است.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس نهم در پایان گفت: ان‌شاءالله به زودی این هتاک به سزای عملش خواهد رسید تا دیگر کسی جرأت نکند چنین توهین و جسارتی به مقدسات و ارزش‌های دینی و اعتقادی مسلمانان داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول