اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

نظارت بر قیمت‏گذاری اقلام اساسی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند خواستار نظارت بیشتر مسئولان بر قیمت‏گذاری اقلام مورد استفاده مردم در واحدهای تجاری این شهرستان شد.

نظارت بر قیمت‏گذاری اقلام اساسی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در نشست مسئولان شهرستان دماوند که با حضور ائمه جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد، اظهار داشت: نظارت‏های مسئولان در دماوند باید با قوت بیشتری انجام شود.

وی ادامه داد: اخیراً در جمعی از میهمانان روحانی، نانی از یک نانوایی شهر دماوند تهیه شد که کیفیت آن به شدت پایین بود.

علاءالدینی اضافه کرد: فرد خریدار نسبت به کیفیت پایین نان خریداری شده به صاحب آن مرکز طبخ نان اعتراض و متأسفانه متولی نانوایی به شکل نادرستی با مشتری برخورد کرد.

امام جمعه دماوند افزود: برخی از مردم دماوند نیز نسبت به تفاوت بهای مندرج بر اقلام موجود در واحدهای تجاری نسبت به قیمت مورد محاسبه آنها اعتراضاتی داشتند.

وی ادامه داد: به نظر می‏رسد در معدود واحدهای عرضه کالاهای اساسی شهر دماوند قیمت نوشته شده روی اجناس از بهای مورد نظر متولی فروش کمتر است.

علاءالدینی اغلب کسبه شهر دماوند را قشری منصف، پاک و همراه با اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند.

* تولیدکنندگان واقعی دماوند شناسایی شوند

امام جمعه دماوند، شناسایی تولیدکنندگان واقعی نقاط مختلف سطح شهرستان دماوند از سوی مسئولان امر را نیز مهم دانست.

علاءالدینی اظهار داشت: توجه به این مهم در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی امری ضروری است.

وی ادامه داد: پس از اتمام امور شناسایی تولیدکنندگان واقعی شهرستان دماوند، باید ضمن اکرام آنها، موانع پیش رویشان نیز برداشته شود.

* دقت وافر به تذکرات نهاد نماز جمعه در سال نبود

امام جمعه دماوند بر لزوم دقت وافر مسئولان به تذکرات نهاد نماز جمعه این شهرستان تأکید کرد و افزود: در چهار سال اخیر همه سعی بنده ارائه تذکراتی به‏جا و به‏موقع بود.

وی تصریح کرد: دقت مسئولان دستگاه‏های خدماتی و عمرانی شهرستان دماوند در یک ساله آینده به تذکرات ارائه شده از تریبون نماز جمعه باید بیشتر شود.

علاءالدینی اضافه کرد: نهاد نماز جمعه از میان مردم بوده و این مردمی بودن، مطالبه‏گری حقوق آنها را نیز به همراه دارد.

امام جمعه دماوند در نظر گرفتن ظرفیت‏های منطقه را در اجرای برنامه‏های مختلف از سوی مسئولان خواستار شد و افزود: باید با مسائلی مانند برخورد با ساخت‌‌و‌‌سازهای غیرمجاز و همچنین اعمال تعرفه‏های مالیاتی با توجه به ظرفیت‏های مردم و منطقه و نه بیش از آن تصمیم‏گیری کرد.

انتهای پیام/ب10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول