اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

اگر قطب‎نمای جنبش‎های بیداری فلسطین نباشد مسیر آنها رو به انحراف است

خبرگزاری فارس: نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: اگر قطب‌نمای سیاسی جنبش‎های بیداری اسلامی، مسئله فلسطین نباشد مسیر آنها به انحراف کشیده خواهد شد.

اگر قطب‎نمای جنبش‎های بیداری فلسطین نباشد مسیر آنها رو به انحراف است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ناصر ابوشریف در حاشیه همایش آزادی فلسطین، آرمان بیداری اسلامی که عصر امروز با حضور حجت‎الاسلام احمد موسوی مشاور رئیس جمهور در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: قطعا مسئله فلسطین یک محک است و به عنوان مسئله‎ای اساسی در امت اسلامی شناخته می‎شود.

وی تصریح کرد: بیهوده نیست که فلسطین و شهر قدس به عنوان قبله مسلمانان یاد شده و امام خمینی (ره) نیز بر این مسئله به صورت کامل آگاه بودند و محور این تحرکات، امام راحل بوده‎اند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: تحرکاتی که در منطقه شاهدیم اگر به سمت فلسطین نباشد نمی‎توان به آن تحرک اسلامی گفت.

ابوشریف فلسطین را یک نشانه‎گر بر قوت و قدرت امت اسلامی یاد کرد و متذکر شد: اگر امت اسلامی ضعیف باشد فلسطین هم ضعیف خواهد شد و بالعکس اگر امت اسلامی قوی باشد به تبع آن فلسطین نیز قوی خواهد شد.

وی اذعان کرد: بعضی می‎گفتند کشورهای اسلامی آزاد و مستقل هستند ولی ما بر این مسئله معتقد نیستیم چرا که بعد از آن حکومت‎هایی بر سر کار آمدند که بیشتر استکبار بودند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین یادآور شد: مسیر آزادی در این امت به حرکت آمده و نخستین حرکت، آزادسازی امت اسلامی در جمهوری ایران را شاهد بودیم و ایران در طول 33 سال آزادی، بهای این قدرت و آزادی خویش را پرداخت می‎کند.

ابوشریف بیان کرد: در حال حاضر جمهوری اسلامی نخستین کشوری است که از لحاظ استقلال کامل و قدرت مردمی در بین کشورهای اسلامی است که در برابر قدرت‎های استکباری ایستاده است.

وی اضافه کرد: ما می‎دانیم ملت‎های منطقه در برابر استکبار ایستاده‎اند ولی ایران به عنوان یک نظام دولتی توانسته به استقلال خود دست پیدا کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین از حجت‎الاسلام احمد موسوی مشاور رئیس جمهور ایران و رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین برای زحماتی که در برگزاری این همایش داشتند قدردانی کرد و گفت: خرسندم و تشکر خود را اعلام می‎کنم از شهرستان گرگان و استان گلستان که تمام ادیان و اقشار ایران را به عنوان ایرانی کوچک در خود جمع کرده است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول