اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن:

پیام حضرت آقا، روش بیداری اسلامی را 180 درجه تغییر می‌دهد

خبرگزاری فارس: پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: بیداری اسلامی نیازمند رهبری چون حضرت آقا است که با یک پیام ایشان مردم منطقه 180 درجه تغییر روش می‌دهند.

پیام حضرت آقا، روش بیداری اسلامی را 180 درجه تغییر می‌دهد

رحیم احمدی‌روشن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لاهیجان به ویژگی‌های فرزند شهیدش مصطفی اشاره کرد و اظهار داشت: مصطفی فرزند بسیار خوبی برای پدر و مادرش بود و هرگز حرفی نمی‌زد که خاطر ما را برنجاند.

وی با بیان اینکه مصطفی سرباز بسیار خوب و وظیفه شناس برای ملت ایران بود، مصطفی شبانه‌روز کار می‌کرد و در زمانی که تمام مردم در خواب بودند مصطفی کیلومترها راه را می‌پیمود تا به هدف خود برای سربلندی نظام و کشورش برسد.

این پدر شهید تمام کارهای مصطفی را برای رضای خدا دانست و تصریح کرد: بسیاری از ابعاد شخصیتی مصطفی پس از شهادتش برای ما مشخص شد زیرا هرگز کاری که برای انرژی هسته‌ای می‌کرد، بروز نمی‌داد و تمام کارهایش برای رضای خدا بود.

وی ویژگی مهم دیگر شهید مصطفی احمدی‌روشن را ولایت‌مداری وی عنوان کرد و گفت: مصطفی برای پیشبرد اهدافش با همه کنار می‌آمد اما اگر کسی می‌خواست وارد خط قرمز مصطفی که حضرت آقا بود، شود در آن صورت دیگر مصطفی همیشگی نبود.

احمدی‌روشن، حضور حضرت آقا را یک نعمت الهی دانست و تصریح کرد: سیل بیداری اسلامی کشورها پس از یک سال از انقلابی که کرده‌اند هنوز به نتیجه دلخواه نرسیده است و نبود یک رهبری تنها دلیل این مسئله است.

وی ادامه داد: وقتی حضرت آقا یک پیام در بیداری اسلامی می‌دهند مردم منطقه 180 درجه تغییر روش می‌دهند و ما باید به خاطر داشتن چنین رهبری به درگاه خداوند شاکر باشیم و بدانیم که حضرت آقا بی‌بدیل هستند و خداوند ایشان را نزد ما به امانت گذاشته است.

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن، شهادت فرزندش را یک امتحان الهی خواند و ابراز کرد: وقتی خداوند اراده می‌کند بندگانش وارثان روی زمین شوند این امر به تنهایی کافی نیست و مردم باید بهای آن را بپردازند و ثابت کنند که لیاقت وارث خدا بودن را دارند و خداوند آنها را امتحان می‌کند و این امتحان به ظرفیت ما بستگی دارد.

وی، با تاکید بر اینکه ما در راه امتحان الهی پایمرد هستیم، بیان کرد: ملت ایران در امتحانات خداوند سربلند بیرون آمده‌اند و در دوران دفاع مقدس شجاعانه و دلیرانه جنگیدند و امتحان الهی را به خوبی پشت سر گذاشتند و سازندگی کشور را با صبوری انجام دادند و پیروز شدند.

احمدی‌روشن، انتقال خط‌مشی شهید را رسالت بزرگ خواند و بیان کرد: امروز یک جوان مى‌خواهد بداند مصطفی و امثال او به خاطر چه چیزی شهید شدند و این خط و مشی شهید است که می‌تواند تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: پس از انقلاب اسلامی استکبار جهانی می‌خواست به گونه‌ای وانمود کند که در‌های علم و فناوری به روی مردم بسته شود اما به لطف خداوند در این مرحله نیز جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان ما پشتیبانی کردند و فکر و نبوغ دانشمندان این جنگ را نیز به پیروزی رساند.

پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن، با اشاره به اینکه تمام دنیا برای سرکوب ملت ایران دست روی دست گذاشته بودند، ابراز کرد: مرحله دشمن ایجاد جنگ علم و فناوری بود که حساسیت خاصی دارد و افسران این جبهه مانند شهید باکری، باقری، همت و... بودند و سربازان این جبهه نیز دانشجویان و دانشمندان جوان هستند.

وی افزود: جنگ علم و فناوری مانند جنگ سخت نیست که هر کس و یا چند دوره نظامی‌گری بخواهد در جبهه بجنگد و در این نبرد تمام افسران و سربازان نشان داده‌اند که ثابت‌قدم هستند و طوماری که از امضای دانشجویان به دست ما رسیده است همه بیان دارند که رهرو راه شهدای هسته‌ای و مصطفی هستند و این امر برای ما دلگرمی بزرگی است و خدا را شاکریم که چنین مردمی داریم.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول