اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

بیداری اسلامی امروز برگرفته از سوم خرداد دیروز است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: بیداری اسلامی امروز در منطقه و کشورهای اسلامی بی‏شک برگرفته از سوم خرداد دیروز ایرانیان است.

بیداری اسلامی امروز برگرفته از سوم خرداد دیروز است

علی‏رضا قاسمی‏فرزاد امروز در سالروز حماسه سوم خرداد در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: حماسه جاودانه سوم خرداد که با رشادت و ایمان رزمندگان اسلام در سایه رهبری پیامبرگونه امام(ره) به دست آمد، نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس بود.

وی افزود: آزادسازی خرمشهر نشان داد که در مواجهه دنیای کفر و الحاد با همه امکانات در یک‏سو و ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و عشق به شهادت حتی با دست خالی در سوی دیگر، می‌توان پیروزی‏های بزرگی برای نظام اسلامی رقم زد.

فرماندار شهرستان دماوند به فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون سوم خرداد اشاره کرد و اظهار داشت: ایشان فرمودند که "روز آزادی خرمشهر را به عنوان یک یادبود و افتخار ملی و میهنی باید گرامی داشت"، پس حماسه فتح خرمشهر و عملیات عظیم بیت‌المقدس در تاریخ این کشور خواهد ماند.

وی افزود: هم در آن روزی که این حادثه اتفاق افتاد و هم هر زمان که این‏گونه حوادث برای افکار عمومی تشریح و توضیح داده شود، وسیله‌ای برای تجدید حیات ملی و ادامه دهنده راه عزت و عظمت برای ملت می‌شود.

قاسمی‏فرزاد به وضعیت کنونی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: پیشرفت‌های علمی، دفاعی، اقتصادی و خودکفایی‌های پزشکی مرهون فداکاری جوانان دانشمند بسیجی این مرز و بوم بوده که تحت رهبری و حمایت رهبر فرزانه، قله‌های پیشرفت و ترقی را پیموده‌اند.

وی تصریح کرد: این پیروزی‏ها با توکل بر خدا، دین‌مداری و ولایت‏مداری، علم‌مداری و اطاعت محض از مقام معظم رهبری و وحدت و کار و تلاش و نیز به‏کارگیری مدیران مکتبی در تمام عرصه‌ها میسر خواهد بود.

قاسمی‏فرزاد همدلی و وحدت را مهم‏ترین رکن پیروزی در حماسه سوم خرداد ماه دانست و افزود: امروز جامعه اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی و وحدت برای رویارویی با دسیسه‏های مستکبران است.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول