اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تالار هنر اصفهان:

در تالار هنر فیلم سینمایی «بیداری رویاها» اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان گفت: در دوازدهمین دوره سلسله جلسات سینمای خانواده روز جمعه پنجم اردیبهشت‌ماه فیلم سینمایی «بیداری رویاها» به کارگردانی محمد‌علی باشه‌آهنگر اکران می‌شود.

در تالار هنر فیلم سینمایی «بیداری رویاها» اکران می‌شود

میثم بکتاشیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: «بیداری رویاها» داستان مردی است که گفته می‌شود در جنگ ایران و عراق کشته شده، اما پس از سال‌ها خبر می‌رسد که وی زنده و در اردوگاه عراقی‌ها اسیر بوده است.

وی افزود: برادر مرد با همسر وی ازدواج کرده و اکنون باید با شنیدن خبر زنده بودن برادر، همسرش را طلاق دهد که در ادامه اتفاقاتی می‌افتد.

مدیر تالار هنر اصفهان با بیان اینکه واقعه رخ داده در "بیداری رویاها" درامی واقع‌گرایانه و به دور از غلو است، تصریح کرد: این فیلم در ژانر ملودرام ساخته شده است و چهارمین اثر سینمایی باشه‌آهنگر پس از نیمه گمشده، نبات داغ و فرزند خاک (فیلم تقدیر شده بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر) است.

وی ادامه داد: امین حیایی، هنگامه قاضیانی، امیرحسین آرمان، سارا خوئینی‌ها، رز رضوی، حبیب دهقان‌نسب، امیرحسین آذرنگ و حمید فرخ‌نژاد از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بکتاشیان اضافه کرد: پس از اکران فیلم‌های سینمایی کارشناسان علوم رفتاری به تحلیل روان‌شناختی فیلم پرداخته و به سؤال‌های مخاطبان درباره فیلم پخش شده پاسخ می‌دهند.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان برای تماشای این فیلم‌ می‌توانند روز جمعه 5 خردادماه ساعت 16 به تالار هنر واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تماس 5660881 تماس و یا به سایت www.esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول