اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

زنان مسلمان نقش بسیار مهمی در بیداری اسلامی داشتند

خبرگزاری فارس: قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: زنان مسلمان نقشی بسیار مهم و حساسی در بیداری اسلامی داشتند و با هوشیاری و درک واقعیت از آرمان‌های انقلاب‌های خود دفاع کردند.

زنان مسلمان نقش بسیار مهمی در بیداری اسلامی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدموسی موسوی در نخستین همایش بانوان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با عنوان خانواده متعالی در اسلام در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: زنان امروز در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و... افتخارآفرینی‌های بسیاری را کسب کرده‌اند.

وی افزود: امروز تلاش دشمن این است تا زنان را از اسلام و حقوق اصلی آنها دور کند.

قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان کرد: زنان مسلمان نقشی بسیار مهم و حساسی در بیداری اسلامی داشتند و با هوشیاری و درک واقعیت از آرمان‌های انقلاب‌های خود دفاع کردند.

موسوی بیان کرد: زنان مسلمان هجمه اصلی غربی‌ها هستند و غرب بیشتر از پشت حجاب بانوان می‌ترسد زیرا در پس حجاب آنان ایثار، معنویت، پاکی و حیا نهفته شده و این تن دشمن را می‌لرزاند.

وی با بیان اینکه توجه ویژه به زنان از محکمات اسلام است، گفت: زنان امروز دوشادوش مردان در عرصه‌های مختلف حضور فعال و تاثیرگذار دارند که دشمن از این امر می‌ترسد.

قائم مقام دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: از دامن پاک زنان فرزندانی صالح و نیکو تربیت می‌شوند که می‌توانند آینده‌سازان ایران اسلامی باشند.

موسوی تصریح کرد: غرب ارزیابی کرده که قدرت روحانیت و قدرت بانوان و زنان مسلمان در ایران بسیار زیاد است و برنامه‌ریزی‌های خود را طوری تنظیم می‌کنند که این قدرت‌ها را تحت تاثیر قرار دهند.

وی بیان کرد: رسالت اصلی علما این است که جایگاه ویژه‌ای که اسلام برای زنان قرار داده را بهتر و بیشتر از گذشته برای بانوان تبیین کنند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول