اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو:

در راستای تحقق شعار سال عزم خود را جزم کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تحقق شعار سال، نمایندگان مجلس نهم شورای اسلامی عزم خود را جزم کرده‌اند.

در راستای تحقق شعار سال عزم خود را جزم کرده‌ایم

علی جلیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: از مردم شهرستان اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو تشکر می‌کنم که من را به‌عنوان نماینده قابل اعتماد خود در مجلس نهم انتخاب کردند.

جلیلیان افزود: خدمت کردن به مردم دیارم مایه افتخار است و این 4 سال فرصت مناسب و مغتنمی است که خواسته‌ها و نیازهای مردم را در مجلس بیان کنم.

نماینده اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو گفت: تصمیم قاطع بر این است که مجلس نهم قدم‌های استواری بردارد.

وی با اشاره به برنامه‌های که در مجلس نهم باید به خوبی بررسی و تحلیل شود، افزود: در بحث اقتصادی در مجلس نهم همچنان قدم‌هایی استوار خواهیم برداشت و اقدامات مفیدی انجام خواهد گرفت و این جز با اراده حقیقی نمایندگان میسر نخواهد شد.

نماینده اسلام‌آباد‌غرب و دالاهو توسعه بخش کشاورزی‌، فراهم کردن زمینه تولید و اشتغال و دسترسی آسان متقاضیان به  تسهیلات کشاورزی را از جمله اهداف مجلس نهم دانست. در راستای تحقق شعار سال حمایت از تولید ملی‌، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برنامه‌ریزی‌هایی کرده‌ایم.

وی حمایت از صنایع‌دستی را گامی در راستای تحقق شعار سال عنوان کرد.

جلیلیان در پایان با اشاره به بحث ریز‌گردهای استان کرمانشاه گفت: کنترل ریز گردها در اولویت کار ما قرار خواهد گرفت و با همکاری مسئولان به نتیجه خواهیم رسید.

براساس اصل 67 قانون اساسی نمایندگان باید در نخستین جلسه مجلس سوگند یاد کرده و متن قسم‌نامه را امضا کنند که علی جلیلیان نیز در این مراسم حضور داشت.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول