اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری 350 گفتمان دانشجویی به مناسبت سالگرد امام

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری 350 گفتمان دانشجویی و مردمی به مناسبت سالگرد امام خمینی(ره) خبر داد.

برگزاری 350 گفتمان دانشجویی به مناسبت سالگرد امام

حجت‌الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اندیشه‌های ناب و گرانمایه امام خمینی(ره) در اختیار جامعه بشری قرار گرفته که ضروری است از این اندیشه‌ها برای تعالی فرهنگ جامعه استفاده شود.

وی با بیان اینکه اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به منظور تبیین اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است، افزود: تهیه و توزیع سی‌دی امام روح‌الله در سال جاری برای تبیین اندیشه‌های امام راحل از برنامه‌های این اداره‌کل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادآور شد: توزیع سی‌دی امام روح‌الله از برنامه‌های تبلیغی این اداره‌کل محسوب می‌شود که این محصول فرهنگی همزمان با رحلت امام در میان زائران مرقد مطهر امام خمینی(ره) توزیع می‌شود.

وی از اجرای برنامه‌ها و نشست‌های ویژه اندیشه‌های امام خمینی(ره) در زنجان خبر داد و گفت: این نشست‌ها با حضور شخصیت‌های برجسته استانی و ملی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی بر ضرورت تهیه و توزیع کتاب عصر امام خمینی(ره) در میان افراد تاثیرگذار جامعه از جمله اندیشمندان تاکید کرد و افزود: این کتاب تاثیر شگرفی در دیدگاه افراد مختلف در آشنایی با شخصیت امام خمینی(ره) دارد.

وی از برگزاری 350 گفتمان دانشجویی و مردمی خبر داد و گفت: با توجه به ضرورت آشنایی دانشجویان و اقشار مختلف با دیدگاه‌های امام راحل، این گفتمان‌ها در استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه گفتمان‌های مختلف اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از سوم خرداد آغاز شده است، افزود: این گفتمان‌ها با موضوعات  مختلف تا 17 خرداد ماه سال جاری ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به برگزاری پنج مسابقه کتابخوانی در زنجان تصریح کرد: این مسابقات در بین اقشار مختلف مردم برای آشنایی با سیره و روش امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام دشتکی برگزاری نمایشگاه بزرگ هجر یار را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه همزمان با 14 خرداد با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.

وی از برگزاری ایستگاه‌های صلواتی در هیئت‌های مذهبی، مساجد و مراکز فرهنگی و مذهبی خبر داد و گفت:‌ برگزاری مراسم ویژه ارتحال امام خمینی(ره) و 15 خرداد در مساجد محوری استان از برنامه‌های ویژه این اداره‌کل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بر ضرورت اختصاص ستون ویژه‌ای برای نشر افکار امام خمینی(ره) در این روز تاکید کرد و افزود: نشریات داخلی این اداره‌کل نیز به این منظور ویژه‌نامه‌هایی را تدوین کرده‌اند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول