اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام استاندار کرمانشاه به مناسبت یکصدمین سفر استانی رئیس‌جمهور

سفر استانی باعث تحکیم گفتمان میان مردم و مسئولان می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه در پیامی گفت: سفرهای استانی رئیس‌جمهور باعث تحکیم روز افزون مبانی گفتمانی میان مردم و مسئولان نظام می‌شود.

سفر استانی باعث تحکیم گفتمان میان مردم و مسئولان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌دادوش هاشمی در پیام گرامیداشت یکصدمین سفر رئیس‌جمهور و هیئت‌دولت اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت نهم و متعاقب آن دولت دهم و با ابتکار بی‌نظیر محمود   احمدی‌نژاد در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به ملت ایران و توسعه متوازن عدالت در همه استا‌ن‌های کشور، ایده‌های سفر استانی مطرح و در دستور کار قرار گرفت که در واقع در حکم التزام عملی به فرمایش امام راحل (ره) بود که همواره از مردم به عنوان ولی نعمت نظام یاد می‌کنند.

هاشمی در این پیام ادامه می‌دهد: این سفر که در تحکیم روز افزون مبانی گفتمانی میان مردم و مسئولان نقش بسزایی ایفا می‌کند موجب افزایش صمیمیت ما بین ملت قهرمان ایران و خادمان صدیق نظام و استحکام‌، همبستگی و یکپارچگی ملی گردیده است.

وی در این پیام اضافه می‌کند: امید آن که این سفرها به عنوان کلید طلایی تحول نظام اداری کشور در راستای به فعلیت رساندن ظرفیت‌های موجود و موجب شتاب‌، تحرک بیشتر در توسعه روز افزون سراسر میهن اسلامی گشته و با توزیع عادلانه منابع مالی در میان فرد فرد ملت، شاهد رشد متوازن جای جای ایران عزیز و تحقق عدالت اجتماعی در این نظام مقدس الهی باشیم.

استاندار کرمانشاه در پایان این پیام تصریح کرد: هم‌اکنون در آستانه یکصدمین سفر رئیس‌جمهور‌، پیشانی شکر خویش را بر آستان ربانی خداوند متعال بر زمین نهاده و با قلب‌های لبریز از فروتنی در محضر ملت بزرگ ایران از خداوند متعال دستیابی کشورمان را به توسعه همه جانبه، پایداری و رستگاری ملت شریف به ویژه کرمانشاهیان سرافراز را مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول