اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال انجام می‌شود

برگزاری 40 هزار گفتمان دینی در کشور

خبرگزاری فارس: دبیر گفتمان‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری 40 هزار گفتمان دینی در سال جاری در سطح کشور خبر داد.

برگزاری 40 هزار گفتمان دینی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان علیرضا مزروعی بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال گذشته 30 هزار گفتمان دینی در سطح کشور برگزار شد.

وی افزود: اساتید گفتمان‌های دینی در دو بخش بومی و کشوری در دو سطح مدارس و مساجد و دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه فعالیت می‌کنند.

مزروعی ادامه داد: در گفتمان‌های دینی آمایش سرزمینی مطرح است که با توجه به ظرفیت‌های استان‌ها این امر محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه گفتمان‌های دینی برای ترویج معارف مدلی پیشرفته و کار آمد است گفت: در گفتمان‌های دینی گروه سنی جوان و نوجوانان مخاطب اصلی به شمار می‌روند که در این راستا با آموزش و پرورش تفاهم نامه همکاری امضا شده است.

مزروعی تصریح کرد: گفتمان‌های دینی در محورهای گسترده و موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

وی در زمینه موضوع گفتمان‌های دینی گفت: مضامین گفتمان‌های دینی بر اساس نیازسنجی استان‌ها به مرکز ابلاغ و طی فرایندی مورد کارشناسی قرار می‌گیرند و توسط کارشناسان موضع انتخاب می‌شود.

وی گفت: گفتمان‌های دینی تاثیرگذاری بسیار زیادی در بین جوانان و نوجوانان دارد و با توجه به استقبال بی‌نظیر از این طرح تلاش داریم تا برگزاری این گونه برنامه‌ها را استمرار دهیم.

وی گفت: هدف از برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح کشور به نوعی امر به معروف و نهی از منکر در بین جوانان و نوجوانان و توانایی مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول