اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

مردم بحرین با گفتمان حقیقی به دنبال آزادی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان با بیان اینکه قیام مردم بحرین هیچ تفاوتی با قیام مردم مصر، تونس و لیبی ندارد، گفت: مردم بحرین با گفتمان حقیقی و اسلامی به دنبال حق و آزادی هستند.

مردم بحرین با گفتمان حقیقی به دنبال آزادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی صبح امروز در جمع مسئولان نهبندان با اشاره به یکم خرداد سالروز آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران توسط استکبار جهانی در سال 59 اظهار داشت: آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی دیرینه خود را در غالب تحریم اقتصادی علیه این نظام و انقلاب تشدید و به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: آمریکا با این تحریم و تهدیدها خواهان آن است که جمهوری اسلامی و انقلابش برای سایر کشورهای منطقه و دنیا الگو و اسوه نباشد.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف تحریم‌ها و تهدیدهای استکبار جهانی علیه ایران اسلامی آن است که می‌خواهد جلوی پیشرفت‌ها و موفقیت‌های این نظام و انقلاب را بگیرد و این کشور و ملت را محتاج به بیگانگان و در دنیا ناکارآمد نشان دهد.

خزاعی یادآور شد: از طرفی آمریکا با این تحریم‌ها می‌خواهد بین مردم و نظام و ولایت تفرقه ایجاد کند تا از این راه بر ملت و کشورمان مسلط شود.

وی با بیان اینکه خداوند همیشه با مؤمنان و مکر دشمنان را به خودشان باز می‌گرداند، افزود: خداوند توطئه آمریکا در باب تحریم اقتصادی علیه ایران را به خودش باز گرداند و ملت ما طی این چند سال از تحریم‌ها به عنوان فرصت استفاده کرده و امروزه ایران اسلامی به عنوان کشوری برتر و تأثیرگذار در تمامی عرصه‌ها در سطح منطقه شناخته شده است.

امام جمعه نهبندان با اشاره به یکم خرداد روز بهینه‌سازی مصرف و بهره‌وری اظهار داشت: اگر همین تحریم‌ها نبود امروزه بحث صرفه‌جویی در منابع مختلف و مباحث هدفمندی یارانه‌ها در کشور وجود نداشت.

خزاعی اضافه کرد: امروزه مردم با بهره‌وری درست و مدیریت صحیح منابع توطئه‌های دشمنان را به شکست مبدل کردند و باز هم می‌طلبد که در مصرف منابع و سرمایه‌های این کشور صرفه‌جویی و بهینه مصرف داشته باشیم.

وی گفت: این شهرستان دارای ذخایر و معادن غنی است که باید از این استعداد خدادادی منطقه برای اشتغال و رونق اقتصادی شهرستان نهایت بهره را ببریم.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: از مسئولان و خیران شهرستان می‌خواهیم تا با پیگیری و سرمایه‌گذاری در بخش معدن روند اشتغالزایی و توسعه اقتصادی نهبندان را سرعت بخشند.

خزاعی با بیان اینکه در سوم خرداد حماسه و اتفاق بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورده است، یادآور شد: این حماسه بزرگ همان فتح خرمشهر است که باید ابعاد مختلف این حماسه برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو و تبیین شود.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: به فرموده امام (ره) فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش‌ها است و این حماسه جز امدادهای غیبی خداوند متعال است.

خزاعی با اشاره به تحولات اخیر در منطقه و خاورمیانه گفت: قیام مردم بحرین هیچ تفاوتی با قیام مردم مصر، یمن، تونس و لیبی ندارد و مردم بحرین با گفتمان حقیقی و اسلامی به دنبال حق و آزادی هستند.

وی اظهار داشت: امروزه ملت بحرین طبق سیاست‌های حقوق بشر، برای احقاق حق و نجات از دست دیکتاتورها به میدان آمده و قیام کردند و جواب آنها هرگز گلوله و آتش نیست.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه ملت مظلوم بحرین امروز مصیبت سلطه بیگانگان را دارند، یادآور شد: از طرفی دیکتاتورها و آل خلیفه برای سرکوب مردم بحرین از کشورهای همسایه و هم‌کاسه استکبار کمک می‌گیرند.

خزاعی تصریح کرد: رژیم آل خلیفه برای تداوم سلطنت خویش طرح پیمانیت بحرین با عربستان را مطرح کرده و این طرح توطئه‌ای علیه مردم مظلوم بحرین توسط آمریکای جنایتکار است.

وی افزود‌: امروزه دشمنان اسلام دست از مسلمانان بر نداشته و بارها به اعتقادات دینی آنها از جمله قرآن کریم هتک حرمت کردند.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول