اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد

دستگیری جاعل دفترچه بیمه درمانی رشت

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی گیلان از دستگیری کلاهبردار و جاعل حرفه‌ای صدور دفترچه بیمه درمانی تقلبی مردم رشت خبر داد.

دستگیری جاعل دفترچه بیمه درمانی رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، عبادالله کریمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه شخصی با هویت مجهول ضمن مراجعه به درب منازل مردم در سطح شهر و دریافت مبالغی اقدام به صدور دفترچه بیمه می‌کند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی، افزود: کارآگاهان آگاهی پس از بررسی صحت و سقم موضوع موفق به شناسایی این فرد شدند و وی در حالی که قصد صدور دفترچه بیمه برای فردی از شهروندان را داشت، دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان، ادامه داد: از متهم دستگیر شده اسناد مجعول شامل فرم‌های تکمیل شده بیمه نامه و دفترچه‌های تأمین اجتماعی جعلی و کارت شناسایی با مشخصات جعلی کارمند و نماینده تامین اجتماعی استان گیلان کشف شده است.

به گفته وی، این متهم با دریافت مبالغی بالغ بر 600 هزار ریال برای مردم فرم بیمه نامه جعلی تکمیل و از این طریق از مردم کلاهبرداری می‌کرد.

کریمی گفت: در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شده که نامبرده کارمند سازمان تامین اجتماعی نبوده و هیچگونه همکاری با این سازمان نداشته و تمام فرم‌ها جعلی و ساختگی و صرفا برای فریب، اغفال و اخاذی از شهروندان بوده است.

وی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده در تحقیقات پلیس با ارائه دلایل و مستندات پلیس صراحتا به 50 فقره کلاهبرداری با نام نماینده بیمه تامین اجتماعی از شهروندان اعتراف کرده است، افزود: 45 مالباخته در این راستا شناسایی شده و پرونده نیز اینک در پلیس آگاهی در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول