اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ایران خودرو خراسان‌رضوی مطرح کرد

بودجه نفتی خطر اساسی برای تولید ملی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ایران خودرو خراسان‌رضوی گفت: بودجه مبتنی بر نفت خطری اساسی برای تولید ملی است.

بودجه نفتی خطر اساسی برای تولید ملی

محمدمهدی سیادت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اگر به دنبال آن هستیم که منویات مقام معظم رهبری را در سال 91 تحقق دهیم، باید بودجه نفت را کاهش بدهیم.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان‌رضوی تاکید کرد: با کاهش بودجه نفت، می‌توان تولید ملی را افزایش داد و در کنار آن زمینه را برای اشتغال پایدار نیز فراهم کرد.

سیادت در ادامه با اشاره به مشکلات صنعتی خاص شهر مشهد، خاطرنشان کرد: بیش از 60 درصد صنایع مشهد، در جاده سنتو واقع شده است و انبوه کارخانجات و هم‌چنین تراکم صنایع در این منطقه، سبب ایجاد اختلاف در میان این صنایع شده است.

وی افزود: از سوی دیگر، در شهرک‌های صنعتی اطراف مشهد نیز، زمین برای انجام امور صنعتی بسیار کم است و در این زمینه نیز مسئولان باید چاره‌اندیشی کنند.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مسئولان باید به تعهدات خود عمل کنند، یادآور شد: برای مثال، کارخانه ایران خودرو خراسان‌رضوی در 60 کیلومتری مشهد واقع شده است و بارها به ما قول داده‌اند که به دلیل دوری مسافت و رفت و آمد روزانه کارگران این کارخانه، از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شویم، اما تاکنون این امر اتفاق نیفتاده است.

سیادت گفت: باید زمینه برای ایجاد شهرک‌های صنعتی مجاز فراهم شود تا سرمایه‌گذاران نیز، در این مناطق ترغیب به سرمایه‌گذاری شوند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود در مشهد، نرخ بسیار اندک مالیاتی است که از بازاریان گرفته می‌شود و این امر با توجه به حجم زائری که مشهد در سال دارد، بسیار ناعادلانه است.

سیادت اظهار کرد: نرخ مالیاتی که از واحدهای صنعتی گرفته می‌شود در قیاس با بازاریان بسیار بیشتر است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول