اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام نوشهر:

سکوهای قهرمانی کشور را در سال 91 هدف قرار دادیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام نوشهر گفت: سکوهای قهرمانی کشور از اهداف ما در سال 91 است.

سکوهای قهرمانی کشور را در سال 91 هدف قرار دادیم

حسین مشایخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: پرورش اندام نوشهر در سال 90 توانست با حضور در مسابقات مختلف و اعزام شش تیم به مسابقات استانی، سال بسیار موفقی را برای ورزش پرورش اندام نوشهر رقم زند.

وی بیان داشت: همچنین هیئت بدنسازی و پرورش اندام نوشهر با برگزاری چندین دوره کلاس‌های علمی، تخصصی و پزشکی توانسته است نیازهای علمی و تخصصی ورزشکاران را از نظر علوم ورزشی و پزشکی پرورش اندام برآورده کند.

مشایخ با اشاره به کسب عنوان‌های قهرمانی استانی و کشوری توسط پرورش اندام‌کاران نوشهری در سال 90 ادامه داد: پرورش اندام‌کاران نوشهر توانمندی و قابلیت‌های فراتر از شهرستان و استان دارند و استعداد کسب عنوان‌های برتر کشوری را نیز دارند و بر همین اساس این هیئت در سال 91 توان خود را برای کسب سکوهای قهرمانی کشور بکار می‌بندد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای افزایش توان و سطح علمی پرورش اندام‌کاران نوشهری، کلاس‌های آموزشی مختلفی در سال جدید به‌صورت کشوری در نوشهر برگزار می‌شود که این امر بر دستیابی ورزش پرورش اندام نوشهر به سکوهای قهرمانی کشور سرعت می‌بخشد.

این مسئول تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک نیز مسابقات قهرمانی پرس سینه، پاورلیفتینگ، قویترین مردان و مچ‌اندازی در شهرستان نوشهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام نوشهر اذعان داشت: رشته بدنسازی و پرورش ‌اندام نوشهر به خودباوری لازم رسیده و مطمئناً در آینده‌ای نه چندان دور شاهد درخشش خیره‌کننده پرورش ‌‌اندام‌کاران نوشهری در رقابت‌های کشوری و بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول