اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزشی بدنسازی آذربایجان غربی خبر داد

وجود 150 مربی بدنسازی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزشی بدنسازی آذربایجان غربی گفت: بیش از 150 مربی بدنسازی در آذربایجان غربی وجود دارند.

وجود 150 مربی بدنسازی در آذربایجان غربی

خیرالله نارنجی امروز در گفت و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هم‌اکنون تعداد قابل توجهی مربی فعال و توانا در این رشته ورزشی در آذربایجان غربی وجود دارد به طوری که در سال گذشته نیز کارگاه مربی‌گری درجه سه پرورش‌اندام در ارومیه برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره‌های آموزش مربی، حدود 45 نفر به دلیل علاقه‌مندی به این رشته ورزشی شرکت کردند که از این تعداد 29 نفر مراحل آموزشی را با موفقیت سپری کردند که به زودی احکام آنها در مراجع بالادست امضا خواهد شد تا به این افراد ارائه شود.

این مسئول با بیان اینکه از حیث دسترسی به داور نیز در آذربایجان غربی مشکل چندانی وجود ندارد، گفت: هم‌اکنون 25 نفر داور اعم از درجه سه و دو در استان ما برای ارائه خدمات ورزشی به علاقه‌مندان وجود دارد به طوری که داور بین‌المللی نیز در اختیار داریم.

این داور بین‌المللی به اهمیت توسعه مشمولان بیمه نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه رشته ورزشی پرورش اندام و بدنسازی یکی از رشته‌های سخت و زیان‌آور محسوب می‌شود بنابراین افزایش تعداد بیمه‌شدگان در دستور کار قرار گرفت به طوری که هم‌اکنون بیش از پنج هزار نفر ورزشکار فعال در این رشته بیمه هستند.

رئیس هیئت ورزشی بدنسازی آذربایجان غربی از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی تقدیر کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون این هیئت ورزشی به دلیل وجود توجه‌های فراوان نسبت به فعالیت‌های آن در وضعیت مطلوبی به سر می‌برد که امیدواریم امسال بیشتر از سال‌های قبل توفیق ارائه خدمت و کسب مقام توسط ورزشکاران و قهرمانان این رشته فراهم شود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول