اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه فوتبال شاهین هندیجان:

نگاه جدی‌تری به ورزش هندیجان شود

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه فوتبال شاهین هندیجان با توجه به عدم رسیدگی به ورزش این شهرستان خواستار نگاه جدی‌تر مسئولان استانی به ورزش هندیجان شد.

نگاه جدی‌تری به ورزش هندیجان شود

عبدالحسن شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به بی‌توجهی مدیران ورزش استان خوزستان به ورزش این منطقه اظهار کرد: بحث ورزش در بین جوانان و علاقمندان به این عرصه در شهرستان از اهمیت و ارزش بالایی برخوردارست.

وی افزود: این منطقه از استعدادها و ظرفیت‌های بالای ورزشی برخوردار بوده که می‌توانند با کمی توجه و حمایت مثمرثمر واقع شوند.

مدیر باشگاه فوتبال شاهین هندیجان عنوان کرد: حضور بانوان ورزشکار هندیجانی در مسابقات والیبال، نشان دهنده رشد و جایگاه بالای ورزش در هندیجان است ولی با وجود تلاش و به دست آوردن افتخارات فراوان، با بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولان ورزش استان خوزستان مواجه می‌شویم.

وی در ادامه با تأکید بر بی‌توجهی مسئولان در امر ورزش این منطقه بیان کرد: مسئولان باشگاه شاهین برای جوانان و نوجوانان منطقه محروم هندیجان زحمات زیادی را در زمینه ورزش متحمل شده‌اند.

شعبانی اضافه کرد: تیم فوتبال این منطقه حدود پنج سال در لیگ اول استان خوزستان و به مدت یکسال در لیگ برتر افتخار حضور داشته است اما همچنان با بی‌اعتنایی مسئولان ورزش استان مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کوتاهی و بی‌توجهی مسئولان در زمینه مالی نیز باعث عدم پیشرفت ورزش این منطقه شده است، گفت: امیدواریم با همکاری و یاری مسئولان استانی، ورزش این شهرستان که در معرض خطر سقوط و عدم پیشرفت است، به ارتقا برسد.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول