اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان خواستار شد

برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگی در مدارس هندیجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان خواستار برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در مدارس این منطقه به‌ منظور ارتقای سطح انگیزه دانش‌آموزان شد.

برگزاری مسابقات ورزشی فرهنگی در مدارس هندیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، خسرو حیاتی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این منطقه که در محل فرمانداری با حضور مسئولان شهری برگزار شد، اظهار کرد: همواره سلامت تحولات جامعه در گرو به خدمت درآوردن نهاد آموزش و پرورش در جامعه است.

وی افزود: وقتی ساختارهای جامعه با آموزش همسویی و پیوند نداشته باشند، ثروت بر علم برتری یافته و جایگاه علم تضعیف می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان با اشاره به اینکه برای فعال‌تر کردن نقش علم و نیاز جامعه به علم باید از نفوذ ثروت به نفع علم استفاده بهینه برد تا جایگاه دانش تضعیف نشود، گفت: آموزش و پرورش نوعی سرمایه‌گذاری است زیرا به طور مستقیم در تحول و پیشرفت دیگر نهادهای اجتماعی نقش بنیادی و زمینه‌ساز دارد.

وی اضافه کرد: بنابراین ضعف و قوت این نهاد به ضعف یا پیشرفت دیگر نهادهای اجتماعی انجام شده و برای سازندگی، راهی مناسب‌تر از توجه به امر تعلیم و تربیت وجود ندارد.

حیاتی گفت: در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های تربیتی و فرهنگی در مدارس باید بیش از پیش بین دانش‌آموزان و معلمان انگیزه ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و پرورشی قرآنی می‌توان انگیزه کاری را در محیط آموزشگاه‌ها و مدارس شناسایی کرده و بالا برد، تصریح کرد: امیدواریم با تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های پرورشی و تربیتی در منطقه بتوان تربیت و تعلیم را به سوی اهداف متعالی سوق داد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول