اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی آذربایجان‌شرقی:

خانه کشتی آذربایجان‌شرقی مجهز به دستگاه‌های روز بدنسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کشتی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به نیاز مبرم خانه کشتی استان و با رایزنی با فدراسیون کشتی موفق شدیم ست کامل دستگاه‌های بدنسازی را به تبریز بیاوریم.

خانه کشتی آذربایجان‌شرقی مجهز به دستگاه‌های روز بدنسازی می‌شود

کاظم اسماعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: خانه کشتی تبریز بعد از تهران دومین خانه کشتی خواهد بود که به دستگاه‌های بدنسازی مجهز است.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌های هیئت کشتی استان و برپایی اردوهای شبانه‌روزی وجود این دستگاه‌ها ضروری به نظر می‌رسید به همین دلیل دست به کار شدیم و فدراسیون هم مساعدت کرد تا خانه کشتی استان به این دستگاه‌ها مجهز شود.

اسماعیل‌زاده تاکید کرد: برنامه‌های بسیاری برای بازگشت کشتی استان به روزهای خوش خود داریم و امیدواریم پرویز هادی‌های بیشتری به جامعه کشتی تحویل دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد، با آوردن مربیان سطح اول کشور و مدرسان مربیگری برای برپایی اردوهای شبانه‌روزی، کشتی‌گیران نوجوان الفبای کشتی را به درستی آموخته و در سال‌های نه چندان دور شاهد ظهور قهرمانان بزرگ کشتی از این خطه خواهیم بود.

اسماعیل‌زاده اظهار کرد: هیئت کشتی استان آذربایجان‌شرقی قرارداد هشت ماهه با این مربیان با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی دبیری تبریز منعقد کرده که خود قدمی بسیار مثبت تلقی می‌شود.

وی گفت: کارنامه اساتیدی چون حسین ملاقاسمی و اسماعیل پلویی که در این هیئت مشغول به کارند مشخص است و غنیمتی برای کشتی استان‌مان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول