اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی کرمان:

بخش بانوان در تمامی رشته‌های ورزشی توانمند می‎شود

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی استان کرمان گفت: در برخی از رشته‌های ورزشی بانوان دارای نبوغ بالایی هستند، به کسب عنوان قهرمانی در برخی از این رشته‌ها بسیار امیدواریم.

بخش بانوان در تمامی رشته‌های ورزشی توانمند می‎شود

اصغر سرمرست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: از زمان آغاز به‌کار هیئت انجمن‌های ورزشی در کرمان 45 روز می‌گذرد و در این مدت موفق شده‌ایم، اقدامات قابل توجهی در راستای پیشبرد اهداف فدراسیون انجام دهیم.

وی گفت: قرار بر این بود که در کرمان 14 رشته انجمنی راه‌اندازی شود، اما تاکنون موفق به راه‌اندازی 9 رشته در کرمان و همچنین شهرستان‌ها شده‌ایم.

سرمست افزود: رشته‌های دارت، طناب‌کشی، سپک‌تاکرا، کریکت، بیسبال و سافت‌بال، کشتی آلیش، فولوربال، فوتبال‌دستی، فتوبالی، ورزش‌های هوایی، راگبی، اسکی روی آب، جت‌اسکی و دراگون‌بات از جمله ورزش‌هایی هستند که بنا به تعریف فدراسیون باید در استان‌ها در قالب کمیته شکل گرفته و فعالیت خود را آغاز کنند.

وی گفت: در کرمان به غیر از ورزش‌های آبی که رایزنی راه‌اندازی آن هم با فدراسیون شده، تقریبا تمام رشته‌ها راه‌اندازی شده‌اند و دستورالعمل‌های اجرایی آن نیز به شهرستان‌ها ابلاغ شده است.

سرمست خاطر نشان کرد: سایت پروازی کرمان نیز با کمک مالی استاندار در منطقه فوسک در جاده کوهپایه راه‌اندازی شده و علاقمندان می‌توانند با عضویت در کمیته ورزش‌های هوایی رشته‌های مفرحی چون پاراگلایدر را انجام دهند.

وی تصریح کرد: کرمان استعدادهای بسیار بالایی در برخی از رشته‌ها همچون کشتی آلیش دارد و در این مدت بسیار کم موفق به شناسایی چند ورزشکار مستعد شده‌ایم که از همین طریق می‌توانم قول قهرمانی کشور در کشتی آلیش را در شش ماه بعد بدهم.

سرمست ابراز داشت: در برخی رشته‌ها مثل ورزش‌های آبی نیز قرار است هماهنگی‌هایی بین فدراسیون و مناطقی از استان که دارای سد هستند، صورت گیرد تا برای راه‌اندازی ورزش‌های آبی خود نیز مشکلی نداشته باشیم.

سرپرست هیئت انجمن‌های ورزشی استان گفت: توانمندکردن بخش بانوان در تمام رشته‌ها یکی دیگر از اهداف ما است و با توجه به اینکه در برخی از رشته‌های ورزشی بانوان دارای نبوغ بالایی هستند، به کسب عنوان قهرمانی در برخی از این رشته‌ها بسیار امیدواریم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول