اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

مجتمع‌های ورزشی بانوان همدان تحویل داده می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از تحویل مجتمع‌های ورزشی بانوان در شهرستان‌های استان همدان تا پایان امسال خبر داد.

مجتمع‌های ورزشی بانوان همدان تحویل داده می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بعد از ظهر امروز دوشنبه به مناسبت بزرگداشت هفته مقام زن و روز مادر از اعضای کمیته امور بانوان فرمانداری شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این مراسم با بیان اینکه کمیته امور بانوان شهرستان‌های اسدآباد و بهار در زمینه فعالیت‌های امور بانوان فعال بودند، اظهار داشت: این فعالیت‌ها نشان از فعال بودن اعضای کمیته‌های امور بانوان دارد.

پروانه رضاقلی‌‌زاده از تحویل مجتمع‌های ورزشی بانوان در شهرستان‌های استان همدان تا پایان امسال خبر داد و گفت: باید با تقویت ورزش‌های مختلف در بین بانوان موجب تقویت تفکر و فعالیت‌های آنان شویم.

وی به برگزاری همایش تجلیل از زنان نوآور، مخترع و کارآفرین استان همدان در هفته بزرگداشت مقام زن خبر داد و افزود: باید در راستای تحقق شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از بانوانی که در تولیدات داخلی نقش تأثیرگذاری دارند، تجلیل شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در ادامه با اشاره به اشتغال بانوان و دختران فارغ‌التحصیل در رشته‌های کشاورزی از پرداخت 30 میلیون تومان تسهیلات به آنان خبر داد.

وی به دورکاری و تعطیلی بانوان شاغل در روزهای پنج‌شنبه اشاره کرد و گفت: این تعطیلات برای بانوان شاغل موجب می‌شود که فرصت بیشتری را بری تربیت فرزندان و تحکیم بنیان خانواده‌ها داشته باشند البته این امر نباید موجب کم‌کاری و سهل‌انگاری آنان در ادارات شود.

فرماندار اسدآباد نیز وجود تفاوت میان زن و مرد را امری طبیعی دانست و گفت: بر اساس آیات و کلام خدا همانا برترین افراد، با تقواترین آنان است و زنان ایرانی با حضور خود در عرصه‌های مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نشان داده‌اند که باتقواترین هستند.

مصطفی آزادبخت با اشاره به کمالات حضرت فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: ایشان الگویی عملی برای زنان مسلمان است که استحکام مبانی خانواده با تأسی از منش والای آن حضرت تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه بستر برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان توسط بانوان وجود دارد از مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان خواست بودجه‌های فرهنگی مربوط به بانوان شهرستان اسدآباد را نسبت به قبل بیشتر تخصیص دهند.

مسئول امور بانوان اسدآباد هم با ارائه گزارشی از عملکرد یک سال کمیته امور بانوان فرمانداری اسدآباد گفت: امسال در هفته بزرگداشت مقام زن 40 برنامه فرهنگی در حال اجراست.

آزیتا وفایی در پایان افزود: شهرستان اسدآباد در سال 90 رتبه برتر استان در زمینه اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف را داشته است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول