اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان خبر داد

بهره‌برداری از مجموعه ورزشی حجاب ویژه بانوان در برازجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان از بهره‌برداری از مجموعه ورزشی حجاب ویژه بانوان در برازجان خبر داد.

بهره‌برداری از مجموعه ورزشی حجاب ویژه بانوان در برازجان

اردشیر معلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: توسعه اماکن ورزشی و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی در دشتستان از مهم‌ترین اولویت‌های اداره ورزش و جوانان است و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

وی افزود: توسعه ورزش بانوان نیز در دستور کار قرار دارد و در سال گذشته و امسال تمهیدات ویژه‌ای برای بهبود وضعیت ورزش بانوان اندیشیده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان از بهره‌برداری از مجموعه ورزشی حجاب ویژه بانوان در برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: کلنگ این مجموعه ورزشی که مخصوص بانوان است در اواخر سال 89 به زمین زده شد و تا چند روز آینده طی آیینی فاز اول آن به بهره‌برداری خواهد رسید و بانوان ورزشکار برازجانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

معلم تصریح کرد: فاز اول مجموعه ورزشی حجاب برازجان شامل یک سالن چند منظوره است که با کف‌پوش هشت میل به زیبایی آراسته شده و برای ورزش‌هایی همچون فوتسال و والیبال استفاده می‌شود.

وی اضافه کرد: فاز اول این مجموعه همچنین شامل یک سالن بزرگ برای ورزش‌های رزمی و یک اتاقک که می‌توان آن را سالن شطرنج نامید و دو رختکن بسیار بزرگ است.

رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان یادآور شد: با برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد که با پرداخت اعتبارات پیش‌بینی شده ورزش شهرستان دشتستان، در این مجموعه ورزشی خوابگاه مخصوص میهمانان ورزشی، استخر سرپوشیده، پیست دوچرخه‌سواری و اسکیت، سالن‌های کاراته و بدنسازی تا پایان سال آینده ایجاد شود.

معلم متذکر شد: سالن ورزشی حجاب که سال‌هاست احداث آن از دغدغه‌های مسئولان و بانوان شهرستان و شهر برازجان است؛ روز سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح و در اختیار بانوان علاقه‌مند به ورزش قرار می‌گیرد.

وی در پایان اذعان داشت: از همه ظرفیت و توان موجود برای رشد و توسعه ورزش در شهرستان تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول