اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعتی دیگر صورت می‌گیرد

برپایی همایش بزرگ ورزش کبدی ویژه بانوان و آقایان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: این هیئت با حضور علاقه‌مندان ورزش کبدی همایش بزرگ این رشته ورزشی را ویژه بانوان (در سالن باشگاه کارگران) و ویژه آقایان در (سالن کوثر ملک‌شهر) برگزار می‌کند.

برپایی همایش بزرگ ورزش کبدی ویژه بانوان و آقایان

سیدعلی‌اصغر حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: همایش کبدی سالن باشگاه کارگران از ساعت 2.30 تا 16 و  همایش کبدی سالن کوثر ملک‌شهر از ساعت 3.30 تا 17 در نظر گرفته شده است.

وی اشاره‌ای به اهداف آتی هیئت کبدی استان اصفهان کرد و بیان داشت: با موافقت فدراسیون کبدی از یک مربی هندی و دو بازیکن این کشور در هیئت کبدی استان اصفهان استفاده می‌شود.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان با بیان اینکه شاهد حضور مربی هندی در آموزش تیم‌های پایه در رقابت‌های المپیاد ورزشی ایرانیان نیز هستیم، تاکید کرد: ورزشکاران و مربیان هندی در سطح آسیا و جهان در این رشته ورزشی حرف نخست را می‌زنند و مربیان داخلی در کنار چنین بزرگان ورزشی به طور حتم سطح علمی خود را به خوبی افزایش می‌دهند.

وی در مورد بر پایی دوره‌های آموزشی کبدی با اشاره به اینکه برای توسعه این رشته ورزشی در سطح دانشگاه نخستین دوره مربیگری و داوری در سطح استان اصفهان برپا می‌شود، اظهار داشت: این دوره با همکاری دانشگاه اصفهان و در دانشکده تربیت‌‌بدنی این دانشگاه انجام می‌شود.

حسینی تاکید کرد: از بین کبدی‌کاران نوجوان اصفهانی (نفیسه حسینی‌نسب، رویا داودیان، مهسا کرمیان و فاطمه عباس‌پور)، فدراسیون قول حضور دو تن از این ورزشکاران را در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات کبدی قهرمانی آسیا، (البته در رده سنی جوانان داده) است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول