اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

باید از تیم‌های ورزشی بانوان حمایت شود

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با اشاره به اینکه از تیم‌های ورزشی بانوان در استان زنجان حمایتی صورت نمی‌گیرد، گفت: باید از تیم‌های ورزشی بانوان حمایت شود.

باید از تیم‌های ورزشی بانوان حمایت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس راشاد پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از اعضای تیم واترپلوی بانوان زنجان گفت: منحنی رشد تیم واترپلوی بانوان زنجان در مدت کوتاهی رشد بسیار چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تیم واترپلوی بانوان زنجان یکی از تیم‌های قدر کشور محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: میزبانی زنجان از مسابقات کشوری واترپلوی بانوان در سال 91 علاوه‌بر معرفی قدرت و مهارت ورزشکاران زن زنجانی زحمات مربیان و مسئولان این رشته را نیز نشان می‌دهد.

فرماندار زنجان با تاکید بر اینکه از ورزش آقایان حمایت‌های زیادی توسط مسئولان صورت می‌گیرد در حالی که هیچ حمایتی از ورزش بانوان نمی‌شود، اضافه کرد: وظیفه مسئولان است که از تیم‌های مختلف بانوان نیز حمایت کنند.

وی با اشاره به اینکه باید یک بازنگری جدیدی در زمینه ورزش بانوان در زنجان صورت گیرد، ادامه داد: اگر از بانوان ورزشکار زنجانی حمایت شود، آنها گام‌های خوبی در راستای سربلند کردن استان و شهر زنجان برمی‌دارند.

راشاد با بیان اینکه باید مسئولان زنجان در طول برگزاری مسابقات لیگ برتر واترپلوی بانوان حضور پیدا می‌کردند، تصریح کرد: حضور مسئولان موجب دلگرمی ورزشکاران و افزایش پشتکار آنها می‌شود.

وی همچنین در زمینه برطرف کردن مشکلات تیم واترپلوی بانوان زنجان اظهار کرد: تاکنون خود ورزشکاران بیشتر هزینه‌های تیم را پرداخت کرده‌اند.

فرماندار زنجان با اشاره به حمایت‌های ویژه شورای شهر زنجان از ورزشکاران رشته‌های مختلف خاطر نشان کرد: هر هزینه‌ای که در ورزش صرف شود نتیجه آن در سلامتی افراد جامعه مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول