اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان غربی:

توجه به ورزش بانوان در اولویت برنامه‌های امسال است

خبرگزاری فارس: نائب رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان غربی گفت: توجه ویژه به ورزش بانوان در اولویت برنامه‌های هیئت برای سال جاری قرار دارد.

توجه به ورزش بانوان در اولویت برنامه‌های امسال است

فرناز پیدایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اینکه فرا رسیدن سال جدید را به هموطنان تبریک گفت به برشماری مهمترین برنامه‌های هیئت ورزشی نابینایان در سال جاری پرداخت و اظهار داشت: در بین بانوان روشندل افراد مستعد و علاقه‌مند زیادی برای فعالیت در رشته‌های ورزشی وجود دارد که در سال جدید بیش از بیش نسبت به استعدادیابی و پرورش توانایی‌های افراد مذکور پرداخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در جامعه پیرامون ما بانوان پرتلاش و فعال بسیار زیادی وجود دارد که با وجود داشتن نقص جسمی و مشکلات مربوط به آن از تلاش و فعالیت مأیوس نشده‌‌اند پس می‌طلبد در راستای استعدادیابی و حمایت همه‌جانبه از این قبیل افراد تلاش شود تا در سطوح بالا برای استان چه بسا کشورمان افتخارآفرینی کنند.

این مسئول لازمه فعال کردن بانوان در رشته‌های ورزشی را در مرحله نخست جلب اعتماد خانواده‌های آنها عنوان کرد و گفت: خانواده‌ها نسبت به فرستادن فرزندان روشندل خود به باشگاه‌ها و مجامع ورزشی به دلیل شرایط جسمی ویژه آنها از خود اکران نشان می‌دهند لذا باید در راستای فرهنگ‌سازی ورزش معلولان و نابینایان در جامعه گام‌‌های بلندی برداشته شود.

وی ادامه داد: برای اینکه مسئولان هیئت در جذب بانوان روشندل به فعالیت‌های ورزشی توفیق‌های لازم پیدا کنند باید با متولیان سازمان آموزش و پرورش استثنائی، بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی همکاری لازم و مبسوط صورت بگیرد پس برای شکل‌‌گیری این ‌‌هماهنگی‌ها در سال جاری برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

نائب‌ رئیس هیئت ورزشی نابینایان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار داشت: با وجودی که مقام عالی اداره ورزش و جوانان به صورت همه‌جانبه هیئت را پشتیبانی می‌کنند ولی مشکلات مالی و کمبود بودجه یک مشکل جدی در این هیئت است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول