اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد

اهتمام به مسئله عفاف و حجاب در محیط‌های ورزشی بانوان

خبرگزاری فارس: مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: در تعامل با مسئولان باشگاه‌های ورزشی فعال در بخش ورزش بانوان مسئله عفاف و حجاب در این اماکن مورد توجه جدی قرار می‌گیرد.

اهتمام به مسئله عفاف و حجاب در محیط‌های ورزشی بانوان

علی خواجه بیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهمیت و نقش ورزش در افزایش سلامت عمومی افراد جامعه تصریح کرد: امروزه ورزش و تربیت بدنی بخشی از تعلیم و تربیت به شمار می‌رود که جریان رشد را در ابعاد مختلف مهیا می‌سازد.

وی ادامه داد: ورزش موجب رشد انسان در ابعاد جسمی و روحی می‌شود و در مجموع زمینه‌ساز رشد و تکامل انسان به شمار می‌رود، ضمن اینکه امروزه ورزش جزو جدایی‌ناپذیر زندگی انسان است که در ارتقای سطح سلامتی جامعه تاثیرات زیادی دارد. 

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه تمام افراد مسئول مرتبط با ورزش باید با علم روز این رشته آشنایی کامل داشته باشند، تصریح کرد: با اشرافی که نسبت به اهمیت ورزش در زندگی افراد جامعه داریم، مدیران باشگاه‌ها امانتداران مردم هستند و باید به بهترین نحو ممکن مسئولیت خود را با ارائه بهترین خدمات به مردم و به خصوص نسل جوان جامعه ارائه کنند.

وی با اشاره به نقش ورزش در تکامل شخصیت انسان به موضوع عفاف و حجاب در ورزش اشاره و تاکید کرد: به‌ باشگاه‌های ورزشی باید به عنوان اماکن مقدسی نگاه کرد که بخشی از روند تکامل شخصیت و بسیاری از ابعاد وجودی انسان را در بر می‌گیرد.

خواجه بیاتی ابراز داشت: در موضوع اهمیت حجاب و عفاف در اماکن و فضاهای ورزشی استان، از سال گذشته نظارت جدی و کاملی بر اماکن ورزشی در حال انجام است و سعی شده است در تعامل نزدیک و دوستانه با مدیران و مسئولان باشگاه‌ها، این اماکن به محیطی سالم و پاک تبدیل شوند، ضمن اینکه در این راستا شاهد همکاری بسیار خوب باشگاه‌های ورزشی استان قم بوده‌ایم.

مسئول بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم توسعه ورزش در بین بانوان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: در حال حاضر کمتر با مشکل کمبود فضای مناسب برای ورزش بانوان مواجه هستیم به خصوص اینکه ورزش بانوان قم در سال‌های اخیر رشد و توسعه قابل توجهی در هر دو بخش قهرمانی و همگانی داشته است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در ساخت و ساز اماکن ورزشی در قم ایجاد شده است و این روند با تشکیل وزارت ورزش و جوانان و اختصاص یافتن بودجه و امکانات بیشتر، قطعا در ادامه، مسیر موفق‌تری در پیش دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول