اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل:

ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با مساعد شدن شرایط جوی در فصل بهار و تابستان ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی برای بانوان در اردبیل راه‌اندازی می‌شود.

ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مژگان سلطانی صبح امروز در نشست توسعه ورزش بانوان در اردبیل اظهار داشت: ما با توسعه ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در اردبیل و سایر شهرستان‌ها در تلاش هستیم تا پویایی، نشاط و تحرک را در بین زنان جامعه به ویژه زنان خانه‌دار بیشتر کرده و آنها را در فضای مطلوب به سمت بهره‌مندی از فواید ورزش سوق دهیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود سالن‌های ورزشی خود را در اختیار بانوان قرار دهند و در کنار آن پارک بانوان اردبیل نیز در خدمت اجرای این طرح است.

معاون امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: سالن ورزشی کارگران برای این امر در نظر گرفته شده است و علاوه بر آن در سه سالن مجزای دیگر نیز در مناطق مختلف شهر اردبیل و تمام شهرستان‌ها تلاش می‌کنیم تا ورزش صبحگاهی رونق پیدا کند.

سلطانی بیان داشت: امسال مقرر شده است دستگا‌های اجرایی سالن‌های ورزشی خود را در طول هفته سه جلسه به بانوان اختصاص دهند که این کار به صورت رایگان و با ارائه کارت بیمه و تامین مربی زبده انجام می‌شود.

این مسئول از اقدام مناسب هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل در راه‌اندازی برنامه‌های پیاده‌روی با خانواده به شکل گروهی و دسته‌جمعی گفت: این فضا امکان آن را فراهم کرده تا اقشار مختلف جامعه و خانواده‌ها در کنار هم بتوانند از محیط‌های ورزشی استفاده کنند.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با یادآوری اینکه 50 درصد جمعیت کشور و استان اردبیل را بانوان تشکیل می‌دهند، افزود: هر چند در تامین زیر‌ساخت‌ها و فرهنگ‌سازی ورزش بانوان با مشکلاتی مواجه هستیم اما امیدواریم 50 درصد جمعیت کشورمان که همان بانوان هستند از محدودیت‌ها در این زمینه رنج نبرند.

سلطانی عامل اصلی در تحرک و پویایی بیشتر و تندرستی جسم و روح را در روی آوردن به ورزش به عنوان حرکت ماندگار توصیف کرد و گفت:‌ زنان خانه‌دار و کارکنان زحمت‌کش زن را دعوت می‌کنیم تا در عرصه ورزش و تندرستی حضور فعال داشته باشند.

 

فعالیت 39 هیئت ورزشی بانوان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی با قدردانی  از تعامل دستگاه‌های اجرایی در واگذاری سالن‌های ورزشی به مدت دو یا سه جلسه در طول هفته برای بانوان کارمند و شاغل خاطرنشان کرد: ما محدودیت جدی در تامین اعتبار اعزام و حضور تیم‌های ورزشی در رقابت‌های لیگ داریم و همچنان ورزش استان از نبود اسپانسر و حامی مالی رنج می‌برد.

معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل درخشش ورزشکاران زن استان را در مسابقات مختلف به ویژه لیگ رشته‌هایی نظیر فوتبال، فوتسال، دو و میدانی و شمشیر‌بازی را یادآور شد و ادامه داد: برخی از رشته‌ها نظیر تیر‌اندازی با کمان نیاز به تجهیزات و امکانات گرانی دارد که ما به واقع در تامین آنها با مشکلاتی روبرو هستیم.

سلطانی تصریح کرد: ‌به رغم این محدودیت‌ها تمام 39 هیئت ورزشی بانوان استان به مانند آقایان فعال است و بیشترین تمرکز خود را امسال به توسعه ورزش همگانی بانوان و حمایت از تیم‌های ورزشی مدال‌آور گذاشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از شهرداری به خاطر تجهیز پارک‌ها و مراکز ورزشی به امکانات مناسب قدردانی کرد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول