اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

نشاط و شادابی ویژگی‌ بارز بسیجیان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: نشاط و شادابی ویژگی‌ بارز بسیجیان است.

نشاط و شادابی ویژگی‌ بارز بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌‌الاسلام خداداد رضایی در همایش تجلیل از فعالان حلقه‌های صالحین و بسیجیان آبپخش اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار امام راحل و نماد حضور فعال و پرشور مردمی در تمامی صحنه‌ها است.

وی با اشاره به نقش بسیج در مقابله با تهاجمات فرهنگی افزود: فرهنگ بسیج بر مبنای ایثار و مجاهدت در راه خداوند متعال است و این نهاد عظیم مردمی در مقابله با تهاجم فرهنگی و تثبیت ارزش‌ها و در مقابل تمام هجمه­‌های فرهنگی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده است.

رضایی خاطر نشان کرد: بسیج قدرتمندترین عنصر دلسوز برای آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و هر کسی در هر جایگاه و موقعیتی که هست اگر کارش را بر مبنای اخلاق قرار دهد بسیجی است و باید به بسیجی بودن خود ببالد و افتخار کند.

امام جمعه آبپخش ادامه داد: ولایتمداری و تبعیت محض از ولایت فقیه از ویژگی‌های بارز بسیجیان است و برای دفاع از ارزش‌ها و اهداف والای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیجیان باید فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه تمامی کارهای خود قرار دهند.

رضایی بیان داشت: نشاط و شادابی از خصوصیات و ویژگی‌های بارز بسیجیان است و مادامی که انسان در جمع بسیجیان قرار می‌گیرد شور و نشاط خاصی به وی دست می‌دهد.

وی گفت: باید جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در پایگاه‌های مقاومت بسیج با اهداف و آرمان‌های امام راحل و ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم و از این طریق انقلاب اسلامی ایران را در برابر تمامی حوادث بیمه کنیم.

امام جمعه آبپخش تاکید کرد: بسیجیان با دست خالی و بدون چشمداشت در تمامی عرصه‌ها آماده جانفشانی و دفاع از اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول