اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور ابوالقاسم طالبی

قلاده‌های طلا برای طلاب و بسیجیان مشهد به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری فارس: فیلم سینمایی قلاده‌های طلا با حضور کارگردان این اثر برای طلاب و بسیجیان شهر مشهد به نمایش گذاشته و بررسی شد.

قلاده‌های طلا برای طلاب و بسیجیان مشهد به نمایش گذاشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، فیلم قلاده‌های طلا یکی از ساخته‌های جدید ابوالقاسم طالبی است که بعد از دست‌های خالی ساخته شده است و عنوان سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را یدک می‌کشد.

اکران این فیلم در مشهد صبح امروز با حواشی فراوانی صورت گرفت به طوری که مکان اکران این فیلم در تالار نور واقع شده بود و ساعاتی قبل از اکران آن 50 درصد ظرفیت سالن پر شده بود و پس از اکران به دلیل کمبود جا حدود 120 تا 130 نفر در سالن به صورت نشسته روی زمین این فیلم را نگاه می‌کردند.

در طول پخش فیلم قلاده‌های طلا مشکلات صفحه نمایش فیلم و به اصطلاح همان پرده سالن تالار نور بسیار آزار دهنده بود که چه بسا تمام اینها در حضور کارگردان فیلم صورت گرفت و می‌توان این را گفت با توجه به دارا بودن شهر مشهد از سینماهای خوب و مکان‌های دیگر حداقل مسئولان برگزاری می‌توانستند فیلم را در مکانی مانند سالن سینمایی شهید ابراهیم اصغرزاده به نمایش بگذارند.

در ادامه اکران این فیلم با مشاهداتی که خبرنگاران حاضر در این مراسم داشتند مشخص شد که عده‌ای از مردم از لای در ورودی سالن تالار نور این فیلم را تماشا می‌کردند.

یکی از نکات جالب توجه این مراسم برای خبرنگاران مجری مراسم بود که از حضار تقاضای تشویق طالبی را داشت که با عکس‌العمل منفی بسیجیان و طلاب رو به ‌رو می‌شد و آنها هم با صلوات کارگردان را تشویق می‌کردند.

دقایقی بعد از پایان فیلم جلسه پرسش و پاسخ کوتاه با حضور ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم سینمایی قلاده‌های طلا صورت گرفت.

فیلم سینمایی قلاده‌های طلا که با موضوع فتنه 88 ساخته شده است هفته گذشته رقم فروش آن در کل جمع‌بندی سینماهای کشور از 3 میلیارد تومان عبور کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول