اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری‏های انجام شده

بسیجیان دامغانی از خدمات بهداشتی بهره‏مند می‏شوند

خبرگزاری فارس: با پیگیری‏های انجام شده، بسیجیان دامغانی از این پس از خدمات بهداشتی درمانی بهره‏مند می‏شوند.

بسیجیان دامغانی از خدمات بهداشتی بهره‏مند می‏شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، مسئول نیروی انسانی حوزه کوثر دامغان در گفت‏وگو با خبرنگاران در دامغان اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، حوزه کوثر دامغان اقدام به اجرای طرح "بشیر سلامت" در تمام پایگاه‏ها کرد.

فاطمه محمودی افزود: بسیجیان با ارائه کارت درمان طرح "بشیر سلامت" در درمانگاه‏های سپاه و مراکز درمانی طرف قرارداد از خدمات تخفیفی بهره‏مند شدند و تخفیف ویزیت پزشکان متخصص طرف قرارداد با کارت درمان ویژه بسیجیان تا سقف 50 درصد است.

وی عنوان کرد: به منظور نگه‌داری مؤثر نیروی انسانی بسیج، ارتقای منزلت اجتماعی آنان و پاسخ‌گویی به بخشی از نیازها که به دلیل حضور در مأموریت‏های بسیج مانع تحقق آن می‏شود، ضرورت دارد تا توجه خاصی به این افراد شود.

مسئول نیروی انسانی حوزه کوثر دامغان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات مؤثر، متنوع و سازمان یافته به بسیجیان با توجه به نوع عضویت و شرایط دریافت آنان به منظور تقویت روحیه بسیجیان و خانواده این افراد، حفظ، تقویت و انسجام سازمانی و ایجاد وحدت رویه و ارائه خدمات و تمهیدات مناسب به اقشار بسیج و نیازمندی‏های آنان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول