اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیجیان درسی فراموش نشدنی به مزدوران استکبار خواهند داد

خبرگزاری فارس: راهپیمایان معترض به الحاق بحرین به عربستان تاکید کردند: بسیجیان آماده‌اند در کنار مردم مظلوم بحرین درسی فراموش‌ناشدنی به مزدوران استکبار دهند.

بسیجیان درسی فراموش نشدنی به مزدوران استکبار خواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، راهپیمایان معترض به طرح الحاق بحرین به عربستان اعلام کردند: آماده‌اند در صورت صلاحدید مسئولان نظام اسلامی با تمام وجود در کنار مردم مظلوم بحرین از حریم مردم این کشور دفاع کرده و درسی فراموش‌ناشدنی به مزدوران استکبار دهند.

بیانیه راهپیمایان معترض به طرح الحاق بحرین به عربستان در شهرستان‌های استان تهران تصریح می‌کند‌: موج بیداری اسلامی که ریشه آن انقلاب اسلامی و حماسه عظیم 15خرداد سال 42 است خواب راحت را از چشم مستکبران ربوده و صهیونیست‌های از خدا بی‌خبر را به وحشت انداخته است.

این بیانیه می‌افزاید: بدیهی است که آمریکا و مزدورانش از هیچ کوششی برای مهار این حرکت عظیم فروگذار نمی‌کنند.

این بیانیه خاطرنشان می‌‌کند: جنبش بیداری اسلامی و حرکت آگاهانه ملت‌های مسلمان و سقوط مزدوران وابسته به استکبار جهانی نشان داد که ملت‌های مسلمان از حاکمیت سردمداران خائن به ستوه آمده و سایر حکام وابسته نیز باید منتظر سوختن در آتش قهر ملت‌های خویش باشند.

این بیانیه ادامه می‌دهد: آل خلیفه با حمایت آل سعود ماه‌هاست که خون مردم مظلوم بحرین را بر زمین ریخته، کودکان را به زندان انداخته، نوامیس مسلمین را هتک حرمت کرده و به زشت‌ترین فجایع انسانی دست زده است؛ ولی آل خلیفه و آل سعود بدانند با لطف الهی و با مقاومت ملت صبور بحرین آنان نیز به زباله‌دان تاریخ افکنده خواهند شد.

این بیانیه اظهار می‌دارد: طرح آمریکایی و استعماری الحاق بحرین به عربستان از زشت‌ترین جنایت‌های آل خلیفه و آل سعود محسوب می‌شود و ما ضمن محکوم کردن این طرح ننگین اعلام می‌کنیم، آل سعود و آل خلیفه حق تصمیم‌گیری در این زمینه را نداشته و ملت مقاوم بحرین سرنوشت خویش را معین می‌کنند و به لطف خدا با صبر و استقامت مثال‌زدنی آینده خویش را تعیین می‌کنند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: امروز برای بار دیگر اعلام می‌کنیم در صورت صلاحدید مسئولان نظام اسلامی بسیجیان روح‌الله آماده‌اند با تمام وجود در کنار مردم مظلوم بحرین از حریم مردم این کشور دفاع کرده و درسی فراموش‌‌ناشدنی به مزدوران استکبار دهند.

این بیانیه در پایان اضافه می‌کند: در راستای توهین به مقدسات اسلامی و هتک حرمت‌های دینی طی روزهای اخیر اهانت یک خواننده معلوم‌الحال به ساحت مقدس امامان معصوم (ع) قلوب مومنین را جریحه‌دار کرد، ضمن محکوم کردن این حرکت سخیف اجرای حکم ارتداد وی را که توسط مراجع عظام تقلید صادر شده، خواستاریم.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول