اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جدایی فونیکه‌سی از نماینده آبادان در لیگ برتر

آزادی: خط حمله صنعت با مشکل رو‌به‌رو می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی سابق تیم صنعت نفت آبادان گفت: جدایی مهاجمی که در لیگ برتر یازدهم نیمی از گل‌های صنعت نفت را به ثمر رساند برای این مجموعه خطرناک است.

آزادی: خط حمله صنعت با مشکل رو‌به‌رو می‌شود

ذوالفقار نظام آزادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نباید اجازه داد بازیکنی که بیشترین امتیاز را برای صنعت نفت به دست ‌آورده است به سادگی از این مجموعه جدا شود.

وی اضافه کرد: مس کرمان غلامرضا عنایتی را در حالی جذب می‌کند که می‌داند این بازیکن سال‌های آخر فوتبال خود را پیگیری می‌کند اما می‌تواند مشکل گلزنی مس را برطرف کند این در حالی است که صنعت نفت به راحتی از بهترین مهاجم لیگ برتر گذشت می‌کند.

گلزن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در لیگ تخت جمشید افزود: با توجه به گلزنی فونیکه‌سی در لیگ پشت سر گذاشته این بازیکن در لیگ دوازدهم می‌توانست در هر مسابقه ذهن سه مدافع را مشغول به خود کند.

مربی سابق تیم صنعت نفت آبادان در ادامه با انتقاد از جدایی فونیکه‌سی از تیم فوتبال نفت آبادان خاطر نشان کرد: این موضوع درست است که در اصل فوتبال نباید به یک بازیکن تکیه کرد اما در فوتبال نتیجه‌گرای ما یک مهاجم خوب مثل فونیکه را نباید به سادگی از دست داد.

آزادی تصریح کرد: طبیعی است که با جدایی این مهاجم مالیایی از ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت آبادان این مجموعه در خط حمله با مشکل مواجه شود مگر اینکه مسئولان باشگاه بازیکنی در حد و اندازه‌های وی را جذب کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه خود فونیکه‌سی در محافل مختلف برای ماندن در آبادان ابراز تمایل کرده بود باید از سوی باشگاه بستر مناسبی برای ادامه فعالیتش در صنعت نفت فراهم می‌شد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول