اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین بازی خانگی در لیگ برتر امید

صبای قم برابر صنعت نفت آبادان متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در دوازدهمین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور در دیداری خانگی برابر صنعت نفت آبادان نتیجه‌ای بهتر از تساوی کسب نکرد.

صبای قم برابر صنعت نفت آبادان متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان وارد هفته ما قبل پایانی دور برگشت یا نیم فصل دوم خود شد و طی آن صبای قم در مصاف با یازدهمین تیم جدول رده بندی به تساوی رسید و برای کسب سه امتیاز این بازی خانگی موفقیت آمیز عمل نکرد.

شاگردان سید محسن بابامیری در این دیدار که در واقع جدال تیم‌های نیمه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور نیز محسوب می‌شد، نتوانستند از فرصت میزبانی استفاده کنند و در حالی که یک بار از حریف پیش افتادند در نهایت به تساوی خانگی دو بر دو راضی شدند.

بازیکنان تیم فوتبال امید صبای قم در این دیدار که در حضور علاقمندان پر تعداد فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، اهتمام فراوانی برای پیروزی از خود نشان دادند تا همانند بازی رفت که در آبادان پیروز شده بودند، در بازی برگشت نیز حریف خود را ببرند اما در این راه ناموفق بودند.

امیدهای صبای قم در این دیدار حساس برای تکرار پیروزی بازی رفت مقابل مهمان خود شروع خوبی داشتند چرا که توانستند گل اول بازی را در دقایق میانی نیمه نخست به ثمر رسانده و از تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان پیشی گرفتند اما برتری آنها دوام نیاورد.

این دیدار در حالی با تساوی دو بر دو و تقسیم امتیازها به پایان رسید که تا قبل از مصاف دو تیم در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، صبای قم با کسب 25 امتیاز تیم رده هشتم جدول رده بندی بود و تیم صنعت نفت آبادان با کسب 21 امتیاز در مکان یازدهم قرار داشت.

این آخرین بازی خانگی تیم فوتبال امید صبای قم در نخستین سال حضورش در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور بود که در نهایت با تساوی به پایان رسید تا این تیم در هفته پایانی در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال امید نفت اهواز به میدان برود.

صبایی‌ها در ادامه بازی تلاش کردند تا گل برتری را به ثمر برسانند و حتی در شلوغی محوطه جریمه صنعت نفت آبادان چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست دادند تا در نهایت این دیدار به تساوی دو بر دو خاتمه یابد و صبای قم و صنعت نفت آبادان همچنان در نیمه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور باقی بمانند.

در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور صبای قم با کسب 26 امتیاز یک پله صعود کرد و به مکان هفتم جدول رده بندی رفت، ضمن اینکه تیم امید صنعت نفت آبادان با کسب 22 امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ابومسلم مشهد به رده دهم صعود کرد.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول