اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هواداران باشگاه صنعت نفت آبادان:

فونیکه‌سی از مردم آبادان عذرخواهی کند

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مهاجم مالیایی تیم فوتبال صنعت نفت باید به خاطر رفتار اخیرش از مردم آبادان عذرخواهی کند.

فونیکه‌سی از مردم آبادان عذرخواهی کند

عباس سورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: رفتار اخیر فونیکه‌سی، همراهی نکردن تیم فوتبال صنعت نفت در تبریز و مذاکره با تیم فوتبال عجمان امارات در حالیکه هنوز چند هفته به پایان لیگ برتر باقی مانده به هیچ عنوان مورد تأیید هواداران تیم فوتبال صنعت نفت نیست.

وی با گلایه از این بازیکن اضافه کرد: فونیکه‌سی نباید فراموش کند که با 200 میلیون تومان به صنعت نفت آمده و با این امید به جمع زردپوشان پیوست که در صورت آماده نبودن روح‌الله عرب، جایی در ترکیب اصلی پیدا کند.

رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال نفت آبادان در همین خصوص افزود: بعد از مصدوم شدن روح‌الله عرب، این فرصت در اختیار مهاجم مالیایی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قرار گرفت تا با حمایت همه جانبه هواداران نامی در سطح لیگ برتر دست و پا کند.

وی خاطر نشان کرد: بازیکنی که در بوشهر به طور کامل فراموش شده بود در آبادان به سطحی در محبوبیت مردمی رسید که تصاویر وی پشت خودروهای همشهریان ما نقش بست.

سورانی تصریح کرد: فونیکه‌سی باید از مردم آبادان به خاطر رفتارهای غیر حرفه‌ای اخیر خود عذرخواهی کرده و به سیاست‌های باشگاه صنعت نفت آبادان با توجه به قراردادش احترام بگذارد.

وی با پیش‌بینی وضعیت آتی این بازیکن اضافه کرد: فونیکه‌سی حق دارد که به پول بیشتر فکر کند اما باید این نکته را در نظر داشته باشد که در هر تیم دیگری که فعالیت خود را ادامه بدهد بدون تردید با وسعت اختیاری که در صنعت نفت در زمین فوتبال داشت روبرو نمی‌شود.

براساس اعلام علیرضا خلیلی‌نیا؛ سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان، فونیکه‌سی؛ مهاجم این مجموعه  پیش از اتمام لیگ برتر، قرارداد داخلی خود را برای پوشیدن تیم فوتبال عجمان امارات به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول