اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فشار سرپرستی تیم صنعت نفت خسته‌ام کرد

پارو: احتمال حضورم در کادر فنی نفت آبادان وجود دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود پایان کار سرپرستی‌ام در تیم فوتبال نفت آبادان، احتمال نشستنم روی نیمکت مربیگری این مجموعه وجود دارد.

پارو: احتمال حضورم در کادر فنی نفت آبادان وجود دارد

احمد پارو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: بعد از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مقابل راه آهن در فاصله هشت هفته به پایان مسابقات لیگ برتر استعفای خود را به مسئولان باشگاه اعلام کرده که با توجه به علاقمندی کاستا و صحبت‌های وی این جدایی به پایان فصل موکول شد.

وی با اشاره به علت اصلی جدایی‌اش از تیم فوتبال نفت آبادان به عنوان سرپرست افزود: برای خود من این اتفاق بهتر بود و فکر می‌کنم باشگاه صنعت نفت آبادان نیز در این خصوص بهتر روند کاری خود را پیش ببرد ضمن اینکه کار سرپرستی در این مجموعه خسته‌ام کرد.

سرپرست پیشین تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اضافه کرد: به هر حال اختلاف و تفاوت سلیقه در مجموعه وجود داشت، ولی این اختلاف‌ها علت جدایی من به عنوان سرپرست از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نبود. به هر حال افراد دوست دارند در جایی کار کنند که همه شرایط ایده آل و فراهم باشد.

وی در ادامه از عملکرد خود در سه فصل حضور در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به عنوان سرپرست گفت و خاطر نشان کرد: خود من نباید راجع به این عملکرد نظر خاصی بدهم، ولی تمام تلاشم را کردم که با تزریق آرامش به بازیکنان در حیطه کاری خود مثمر ثمر باشم.

پارو جانشین خود برای تصدی پست سرپرستی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را لایق برای در اختیار داشتن این وظیفه دانست و تصریح کرد: به هر حال مهدی غفاری‌فرد با تجربه‌ای بوده که سال‌ها در فوتبال کشور حضور داشته و با لیگ برتر نیز آشنا است.

وی متذکر شد: با توجه به پیشنهاد ارائه شده از سوی باشگاه و پذیرش ضمنی کاستا احتمال نشستنم بر روی نیمکت مربیگری صنعت نفت در کنار این مربی پرتغالی در فصل بعدی لیگ برتر وجود دارد هر چند که تصمیم نهایی در این خصوص بعد از بازگشت کاستا از پرتغال گرفته می‌شود.

سرمربی اسبق تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان در پایان گفت: مسئولیت آکادمی فوتبال باشگاه صنعت نفت آبادان به عهده بنده گذاشته شده و با توجه به تأکید فدراسیون به موضوع سر و سامان دادن به آکادمی‌ها با تلاش و البته حمایت باشگاه به این مقوله مهم به شکل جدی می‌پردازم.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول