اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم امید صبای قم:

نفت آبادان را آنالیز کرده‌ایم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم امید صبای قم گفت: از صنعت نفت آبادان شناخت خوبی داریم و می‌خواهیم توانایی‌های تیم جوان و آینده‌دار صبای قم را در این دیدار ارائه کرده و سه امتیاز را بگیریم.

نفت آبادان را آنالیز کرده‌ایم

سیدمحسن بابامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به دیدارش برابر تیم نفت آبادان تصریح کرد: به هر حال بازی سخت و نفس‌گیری را در پیش داریم ولی شرایط تیم خوب است و به امید خدا به دنبال موفقیت در این دیدار خانگی خواهیم بود.

وی ادامه داد: با وجود فاصله زمانی اندک بین بازی‌های لیگ برتر که در هفته‌های پایانی در فاصله‌ای کم‌تر از یک هفته برگزار می‌شود، سعی کردیم بعد از دیدار حساس هفته گذشته مقابل تیم امید فولاد خوزستان خود را آماده این مسابقه مهم در مقابل صنعت نفت آبادان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم تاکید کرد: تاکتیک‌ها و نکات فنی لازم برای این دیدار را به صورت عملی تمرین کرده‌ایم و حساسیت بازی را نیز به بازیکنان گفته‌ایم.

وی اضافه کرد: تیم ما جوان و کم‌تجربه، اما سراسر انگیزه است و قطعا با بازی خوب خود در خانه به پیروزی دست خواهد یافت.

سرمربی تیم امید صبای قم خاطرنشان کرد: هرگز نمی‌توانم پیش از آغاز بازی با توجه به شناختی که از تیم فوتبال امید صنعت نفت آبادان و بازیکنانی که در این تیم عضویت دارند، پیش‌بینی خاصی داشته باشم اما طبیعی است که برای پیروزی وارد میدان می‌شویم.

بابامیری در خصوص شرایط مسابقه اظهار داشت: در این دیدار خانگی همانند تمام بازی‌های قبل به دنبال کسب پیروزی هستیم و البته تیم ما بهتر از گذشته شده و در دور برگشت بسیار خوب کار کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم تاکید کرد: ما در این دیدار میزبان تیم انتهای جدولی صنعت نفت آبادان هستیم ولی می‌خواهیم همانند بازی رفت که پیروز شدیم، در این دیدار نیز خود را ثابت کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: آن‌ها در حال حاضر با چهار امتیاز کم‌تر از تیم امید صبای قم مکان یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید کشور را در اختیار دارند، اما تیم ما با حضور در مکان هشتم در این دیدار نشان خواهند داد که تیم قدری است.

بابامیری خاطرنشان کرد: بازی سختی خواهد بود ولی هدف ما رسیدن به پیروزی است، اما از تماشاگران خوب قمی می‌خواهم در این دیدار به ورزشگاه تختی قم آمده و با جدیت از امیدهای صبای قم که بازیکنانی آینده‌داری هستند، حمایت کنند.

وی ادامه داد: کار خود را در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با بازیکنانی جوان آغاز کردیم اما یقین دارم که این اتفاق به نفع آینده فوتبال قم خواهد بود و جوانان مستعدی به فوتبال کشورمان معرفی می‌شوند.

امیدهای صبای قم و صنعت نفت آبادان از ساعت 16 فردا پنجشنبه سی و یکم فروردین‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/ز10 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول