اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

برای پیروزی مقابل استقلال آماده‌ایم

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای کسب پیروزی مقابل تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سی و سوم لیگ برتر آماده‌ایم.

برای پیروزی مقابل استقلال آماده‌ایم

حسین بغلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: از نقاط ضعف و قوت تیم استقلال تهران شناخت کافی داشته و با وجود اینکه می‌دانیم حریفمان با انگیزه به آبادان می‌آید برای پیروزی در این دیدار آماده هستیم.

وی اضافه کرد: تیم استقلال تا اندازه زیادی از کورس قهرمانی عقب افتاد ولی هنوز هم برای کسب عنوان دومی می‌جنگد.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از بازی تیمش در مقابل نفت تهران گفت و افزود: بازی خوبی را مقابل حریف تهرانی ارائه دادیم و در تمرین‌های قبل از مسابقه، نفت تهران را به خوبی آنالیز کردیم.

وی با اشاره به قضاوت دیدار همنام‌های  وزارت نفت خاطر نشان کرد: پنالتی اعلام شده به سود تیم نفت تهران در نیمه نخست به هیچ عنوان صحیح نبود و سجاد مشکل‌پور مدافع تیم ما هیچ خطایی را روی مهاجم حریف مرتکب نشد.

بغلانی در همین خصوص تصریح کرد: گل ثانیه‌های پایانی نفت تهران به درستی آفساید اعلام شد و با توجه به نزدیکی‌ام به صحنه به خوبی جلوتر بودن بازیکن حریف نسبت مدافعانمان را مشاهده کردم.

وی با ابراز رضایت از ماندگاری کاستا سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در لیگ بعدی گفت: این مربی با علمی که دارد تیم خوبی را در سال آینده جمع کرده و جدیت کاستا در کار به کمک صنعت نفت می‌آید.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سی و سوم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 17 روز یکشنبه هفدهم اردیبهشت در ورزشگاه تختی این شهر میزبان استقلال تهران است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول