اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشت انجام می‌شود

برگزاری دیدار فوتسال بانوان گیلان با صنعت نفت آبادان

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتسال گیلان از مصاف تیم فوتسال بانوان نیوساد این استان مقابل صنعت نفت آبادان در رشت خبر داد.

برگزاری دیدار فوتسال بانوان گیلان با صنعت نفت آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، پوران واحدی عصر امروز در جلسه هیئت فوتسال استان با ارائه گزارشی از نتایج تیم نیوساد در مقابل حجاب قزوین اظهار کرد: در هفته پنجم دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان ایران، تیم نیوساد گیلان در قزوین مقابل تیم حجاب به تساوی 6 بر 6 رسید.

وی با بیان اینکه دیدار رفت این دو تیم 2 بر یک به سود حجاب قزوین پایان یافته بود، افزود: برای تیم نیوساد گیلان معصومه جهان‌چی دوگل، نسا احدی، مدینه دین محمدی، مریم روحانی و مغرب‌زاد حسینعلی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

این مسئول به رقابت نیوساد مقابل نفت آبادان اشاره کرد و افزود: در هفته ششم دور برگشت مسابقات تیم فوتسال بانوان، تیم نیوساد گیلان مقابل صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد.

وی زمان برگزاری این دیدار را ساعت 10.30 دقیقه صبح روز جمعه هفته جاری در باشگاه کارگران رشت عنوان کرد.

واحدی، با اشاره به نبود سه بازیکن در این مسابقات خاطرنشان کرد: در دور برگشت مسابقات ندا وحدانی به دلیل آسیب‌دیدگی نتوانست در این رقابت‌ها حضور یابد.

وی اضافه کرد: دو بازیکن دیگر نیز با وجود انعقاد قرارداد در این مسابقات شرکت نکردند.

نایب رئیس هیئت فوتسال گیلان تصریح کرد: با وجود نبود سه بازیکن به دلیل عدم محدودیت در تعویض، تلاش می‌کنیم از توانمندی دیگر بازیکنان برای برتری بر حریف استفاده کنیم.

وی، جایگاه فعلی تیم فوتسال نیوساد را در رده پنجم جدول این رقابت‌ها عنوان کرد.

به گفته واحدی، نیوساد تا پایان این دور از رقابت‌ها با تیم‌های فوتسال بانوان صنعت نفت، آراد جرعه فارس، فولاد ماهان سپاه (سپاهان اصفهان) و فردوسی مشهد مصاف می‌دهد.

انتهای پیام20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول