اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

حفظ کاستا بهترین اقدام هیئت مدیره صنعت نفت است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: حفظ آلبرتو کاستا سرمربی پرتغالی صنعت نفت با توجه به خصوصیات فنی و اخلاقی وی، بهترین اقدام هیئت مدیره این تیم آبادانی است.

حفظ کاستا بهترین اقدام هیئت مدیره صنعت نفت است

عباس سورانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به روند کاری کاستا، علاقه وی به جوانگرایی و بازیکنان بومی، مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان با حفظ وی دست به کار خوبی زد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: در لیگ جاری هفت بازیکن آبادانی به تناوب در ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت به میدان رفته که این موضوع علاقه سرمربی پرتغالی زردپوشان را به بازیکنان این منطقه نشان می‌دهد.

رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: اگر همین روند در تیم فوتبال صنعت نفت ادامه داشته باشد، می‌توانیم به رویای رسیدن به تیم تمام بومی صنعت نفت در دهه 70 امیدوار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: البته نباید از این موضوع به سادگی گذشت که در کنار بازیکنان جوان در لیگ برتر باید فوتبالیست‌های با تجربه را نیز به کار گرفت تا با تلفیقی همگون، مجموعه‌ای موفق را تشکیل بدهیم.

سورانی با تمجید از کاستا به خاطر حفظ نظم و انظباط تیمی و فردی در شرایط حساس تصریح کرد: کاملا با عملکرد این مربی در این خصوص موافق بوده و معتقدم که نباید در این موارد احساسی تصمیم گرفت.

وی در پایان از دیدار هفته بعدی تیم صنعت نفت آبادان در مصاف با استقلال تهران گفت و اضافه کرد: آمار نشان می‌دهد که تحت هر شرایطی تیم برتر مسابقه با استقلال بوده و حتی تجربه شکست دادن این تیم با دو بازیکن کمتر را نیز داریم. مطمئن هستم که این بار نیز تیم صنعت نفت برنده رویارویی با استقلال تهران است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سی وسوم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 17 روز هفدهم اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی این شهرستان میزبان استقلال تهران است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول