اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال صورت می‌گیرد

استقرار 51 اتوکلاو در بیمارستان‌های مشهد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از استقرار 51 دستگاه اتوکلاو در بیمارستان‌های شهر مقدس مشهد تا پایان امسال خبر داد.

استقرار 51 اتوکلاو در بیمارستان‌های مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد محمدجواد محمدی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 42 بیمارستان از 51 بیمارستان مشهد مجهز به دستگاه اتوکلاو هستند، افزود: امیدواریم تا پایان امسال 51 دستگاه اتوکلاو در بیمارستان‌های شهر مشهد مستقر شود.

معاون رئیس جمهور در مشهد افزود: در گذشته روش برخورد با این موضوع به صورت طرح شکایت در مراجعه قضایی، محاکمه و اخذ جریمه بود که هیچ نتیجه‌ای به جز بیمارستانهایی با پسماندهای مدیریت نشده دربر نداشت، اما در دو سال گذشته با رویه‌ای که اداره‌کل در پیش گرفته تعداد بیمارستان‌های مجهز به اتوکلاو از 7 به 42 بیمارستان رسیده است.

*اولویت اول امسال ما فرهنگ‌سازی است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور هم‌چنین با تاکید بر اینکه امسال باید از طریق فرهنگ‌سازی، محیط زیست را به یک مطالبه عمومی تبدیل کنیم، گفت: سرمایه اصلی ما مردم است و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اولویت کار ماست.

محمدی‌زاده با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه محیط زیست، لحاظ کردن مسائل و متقضیات زیست‌محیطی در زندگی عادی مردم یک ضرورت است، خاطرنشان کرد: اولویت اول امسال ما فرهنگ‌سازی است و وظیفه آن صرفاً بر دوش بخش آموزش، رسانه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد نیست بلکه همه در این زمینه مسئول هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ تخریب محیط زیست در چشم مردم باید از یک امر عادی به یک امر خارق‌العاده تبدیل شود و این مستلزم این است که مسائل محیط زیست را مردمی کنیم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول