اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

رشد 54 درصدی صادرات استان زنجان در سال 91

خبرگزاری فارس: معاون تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از رشد 54 درصدی صادرات استان زنجان در سال جاری خبر داد.

رشد 54 درصدی صادرات استان زنجان در سال 91

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه کار گروه توسعه صادرات استان زنجان اظهار کرد: با هدف‌گذاری‌های انجام شده در زمینه توسعه صادرات استان زنجان در سال جاری با رشد 50 درصدی مواجه می‌شویم.

وی با اشاره به هدف‌گذاری یک میلیارد دلاری استان زنجان در زمینه صادرات خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای تحقق این هدف‌گذاری انجام می‌شود.

معاون تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در سال 89 میزان صادرات استان زنجان 280 میلیون دلار بود، افزود: این میزان در سال گذشته به 630 میلیون دلار افزایش یافت.

وی با اشاره به صادرات 650 میلیون دلاری استان زنجان در سال گذشته با احتساب صادرات فرش از استان خاطرنشان کرد: ‌این میزان از رشد 133 درصدی برخوردار است.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال جاری در بخش صنعت، معدن و تجارت هدف‌گذاری می‌شود، افزود: هدف‌گذاری کشور، صادرات بیش از 800 میلیون دلاری در استان زنجان است که با توجه به ظرفیت‌های استان زنجان این میزان افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان زنجان در زمینه فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی یادآور شد: با اضافه‌شدن ظرفیت‌های جدید تحقق یک میلیارد دلاری قابل دستیابی است.

معاون تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از پیش بینی 500 میلیون دلاری واردات استان زنجان خبر داد و گفت: با کار کارشناسی فعالیت‌های این بخش نیز پی‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول