اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرمنطقه شرکت نفت و گاز پارس خبر داد

پیشرفت 53 درصدی پالایشگاه خشکی فاز 13 پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه شرکت نفت و گاز پارس از پیشرفت 53 درصدی پالایشگاه خشکی فاز 13 پارس جنوبی خبر داد.

پیشرفت 53 درصدی پالایشگاه خشکی فاز 13 پارس جنوبی

مهدی یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: پارس جنوبی از مهم‌ترین مناطق عملیاتی صنعت نفت و گاز کشور است و در سال گذشته و سال جاری تلاش بسیار خوبی در توسعه فازهای مختلف انجام گرفته است.

وی افزود: فازهای جدید با تلاش شبانه‌روزی پیمانکاران در دست اجراست و انتظار داریم با رفع موانع موجود شاهد تکمیل طرح‌ها در موعد مقرر باشیم.

مدیر منطقه شرکت نفت و گاز پارس با اشاره به اینکه در برخی فازها پیشرفت خوبی انجام شده خاطر نشان کرد: در تعدادی از فازها از برنامه زمان‌بندی شده جلوتر هستیم و البته در تعدادی از فازها از برنامه عقب هستیم که باید با تلاش بیشتر به اهداف تعیین شده برسیم.

یوسفی با اشاره به وضعیت فاز 19 پارس جنوبی تصریح کرد: فاز 19 از فازهای مهم در دست اجرا در پارس جنوبی است که با تلاش شرکت نفت و گاز پارس در سال جاری به پیشرفت خوبی خواهد رسید.

وی از آغاز حفاری دریایی فاز 19 پارس جنوبی در خلیج فارس خبر داد و اذعان داشت: با تلاش انجام شده انتظار داریم این امر در خرداد ماه آغاز شود.

مدیر منطقه شرکت نفت و گاز پارس از پیشرفت 40 درصدی پالایشگاه گاز ساحلی این فاز خبر داد و گفت: در شرایط کنونی ساخت پالایشگاه گاز ساحلی فاز 19 از پیشرفت فیزیکی 40 درصد برخوردار است.

یوسفی با اشاره به فاز 13 پارس جنوبی نیز افزود: فاز 13 از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و در سال تولید ملی به پیشرفت‌های بیشتری خواهیم رسید.

وی از پیشرفت 53 درصدی پالایشگاه خشکی فاز 13 خبر داد و بیان کرد: پالایشگاه بخش خشکی فاز 13 به پیشرفت 53 درصدی رسیده که نشان‌دهنده تلاش بسیار خوب پیمانکاران و دست‌اندرکاران پروژه است.

یوسفی خاطر نشان کرد: تولید روزانه 50 میلیون مترمکعب گاز طبیعی، تولید روزانه 400 تن گوگرد، تولید روزانه 75 هزار بشکه میعانات گازی و تولید سالانه یک میلیون تن اتان از مهم‌ترین تولیدات فاز 13 است که با راه‌اندازی کامل این فاز محقق می‌شود.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول