اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

کمبود 151 کلاس درس برای پایه ششم برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: کمبود 151 کلاس درس برای راه‌اندازی پایه ششم ابتدایی در استان اردبیل در سه ماه تابستان با بازسازی، مرمت و ساخت کلاس‌های درس جدید برطرف می‌شود.

کمبود 151 کلاس درس برای پایه ششم برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری استان در سال جاری اظهار داشت: با هدف استقرار نظام آموزشی جدید، 12 کارگروه در وزارت آموزش و پرورش و چهار کار گروه تخصصی در استان اردبیل شکل گرفته تا بستر استقرار نظام آموزشی جدید به نحو مطلوب را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: پایه ششم ابتدایی با رویکرد جدید و تالیف دو کتاب کار و خلاقیت و تفکر و پژوهش از سال تحصیلی آینده شکل می‌گیرد و قرار است کمبودها و تنگناهای احتمالی در راه‌اندازی پایه ششم ابتدایی در فرصت سه ماه تابستان مورد بازبینی قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: برای استقرار پایه ششم ابتدایی به 821 کلاس درس نیاز داریم که 670 کلاس درس با مدیریت فضای موجود آماده پذیرایی از دانش‌آموزان پایه ششم است و مابقی نیازها نیز در سه ماه تابستان تامین می‌شود.

محمود‌زاده بیان داشت: در جذب نیروی انسانی برای 821 کلاس درس هیچ مشکلی نداریم و با سازماندهی نیروی انسانی و نقل و انتقالات و انجام کار ارزشمند تخصصی‌سازی، بومی گزینی و تقویت آموزش و مهارت معلمان تامین نیروی انسانی به شکل مطلوب اتفاق می‌افتد.

این مسئول ضرورت تحقق سند تحول بنیادین را یادآور شد و افزود:‌ در دیدار معلمان و مسئولان آموزش و پرورش با مقام معظم رهبری معظم له بر غیرتقلیدی بودن نظام تعلیم و تربیت در کشور تاکید داشتند که بر همین اساس سعی شد آموزش و پرورشی بر مبنای فکر و فلسفه اسلامی و چارچوب قواعد مکتبی شکل بگیرد که تنظیم سند تحولی آموزش و پرورش در همین راستا بوده است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته معلم با شعار "کارکنان سالم، سرمایه‌های انسانی" خبر داد و اظهار داشت:‌ این همایش بزرگ با بیش از 200 جایزه ساعت 7:30 صبح فردا دور دریاچه شورابیل اردبیل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول