اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب قائمشهر، جویبار، کیاکلا و سوادکوه در مجلس نهم:

میز مذاکره با 1+5 را در شرایط مساوی می‌پذیریم / غرب هرچه می‌خواهد بگوید

خبرگزاری فارس: منتخب مردم قائمشهر، جویبار، کیاکلا و سوادکوه در انتخابات مجلس نهم با بیان اینکه مذاکره با 1+5 را در شرایط مساوی می‌پذیریم، گفت: سر میز مذاکره‌ای نمی‌نشینیم که محاکمه باشد.

میز مذاکره با 1+5 را در شرایط مساوی می‌پذیریم / غرب هرچه می‌خواهد بگوید

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: غرب هرچه می‌خواهد درباره فعالیت‌های هسته‌ای ما بگوید.

وی اضافه کرد: ما بر اساس نگاه دینی و ملی نیازمند به استفاده از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای هستیم.

حسینی با بیان اینکه بر اساس نگاه دینی، نظر مراجع و فرمایشات رهبر انقلاب، نیازی به بمب هسته‌ای نداریم و این موضوع را حرام می‌دانند، افزود: ملت ایران دارای تمدن درخشانی هستند و جامعه امروز و آینده حکم می‌کند که از امکانات، تفکر و مزیت انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای برخوردار باشیم و ایران با تمدن طولانی که در کسب علم داشته باید به امکانات علم روز، مجهز باشد.

منتخب مردم قائمشهر، جویبار، کیاکلا و سوادکوه در انتخابات مجلس نهم با اشاره به اینکه ممکن است غرب در این نشست امتیازاتی را بخواهد که ما نتوانیم از پس آن برآییم، متذکر شد:‌ ایران سر مواضع خود خواهد ماند و البته باید در برخی موارد انعطاف داشته باشیم تا حسن نیت خود را نشان دهیم.

وی با بیان اینکه دولت این تدبیر را خواهد داشت، گفت: چراکه ما با کسی دعوا نداریم و می‌خواهیم در کنار ملل دنیا زندگی کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه باید مواضع اصلی خود را در آن مذاکرات حفظ کنیم، یادآور شد: اگر امیدوار به این مذاکرات نبودیم سر میز مذاکره نمی‌رفتیم.

وی با بیان اینکه با رفتن پای میز مذاکره می‌خواهیم صداقتمان را نشان دهیم که آمادگی مذاکره در شرایط مساوی را داریم، خاطرنشان کرد: سر میز مذاکره‌ای نمی‌نشینیم که محاکمه باشد.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول